Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hylos
Ja, alleen van internet hoor! Iemand opperde eens dat er misschien wel Catahoula door mijn hond kon zitten (ze heeft er zelf 1) :biggrin2:
Ik dacht alleen dat ze altijd van die merle achtige kleuren hadden.. of hoe je dat ook maar noemt.
Maar verder geen idee wat voor karakter ze hebben. Weet dat ik ze iig heel erg mooi vind!  :biggrin2:

Hoe zijn die van jou qua karakter?
Door Fleur
Hylos schreef: Ja, alleen van internet hoor! Iemand opperde eens dat er misschien wel Catahoula door mijn hond kon zitten (ze heeft er zelf 1) :biggrin2:
Ik dacht alleen dat ze altijd van die merle achtige kleuren hadden.. of hoe je dat ook maar noemt.
Maar verder geen idee wat voor karakter ze hebben. Weet dat ik ze iig heel erg mooi vind!  :biggrin2:

Hoe zijn die van jou qua karakter?
@Hylos ze zijn er veel in merle kleuren maar je mag een merle nooit met een merle kruisen, en heb je dus ook solids (de effen gekleurde) We zijn van plan om ooit een nestje te fokken met Fay en we hebben een blue merle reu die we daarvoor willen gebruiken, zo krijg je alle kleurtjes in 1 nest.
Qua karakter zijn ze echt niet makkelijk maar verschrikkelijk leuk, ze wille graag werken, zijn super intelligent (wat ook wel eens tegen je gebruikt wordt) en behoorlijk waaks. Als er iets niet klopt laten ze dat weten ook. Je moet ze ook echt bezig houden met werk voor ze want anders krijg je een erg vervelende hond ;) Wij doen daarom ook met beide speuren naar mensen. Wat voor hond heb jij?

Iedereen bedankt!
Door Hylos
Ah oke ik snap het met de kleuren.  :biggrin2:
Wat leuk dat jullie een nestje willen fokken!

Xavi is een voornamelijk Amerikaanse pitbull met een vleugje Amerikaanse stafford. Zit waarschijnlijk ver weg nog iets doorheen. Wil daarvoor graag nog eens een DNA test doen om te kijken wat het precies is  :biggrin2:
Door Nadia
Welkom!!
In de buurt van mijn werk woont er ergens een. Althans dat denk ik. Want zie haar regelmatig met de hond wandelen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door