Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef: Met het mes op de keel ben ik gedwongen om mee te gaan naar de hondenshow in Goes, en om de tijd door te komen...zijn er nog mensen van hier die gaan?Mes op de keel![]()
ChantalKrijn schreef: Mes op de keel
Je HOEFT niet mee hoor
Oja, wij zijn er dus. Beide dagen![]()
Els&Flow schreef: Wanneer is dat? Als we thuis zijn gaan we wel en misschien kunnen we het combineren met de camping als het weer mee zit.Volgende week zaterdag en zondag
Martine-Tom schreef: Volgende week zaterdag en zondagIs dat dan al pasen? Dan heb ik een logee-lab dame, net zo oud als Flow. dat zou wel een enorme uitdaging worden, 2 malloten mee naar show.![]()
Fynn schreef: Ik ben er zondag met Sies onze nieuwe aanwinstLeuk! Ben benieuwd naar de jongste telg
Gr Rian,Ijuba,Fynn,Asani en Sies
Els&Flow schreef: Is dat dan al pasen? Dan heb ik een logee-lab dame, net zo oud als Flow. dat zou wel een enorme uitdaging worden, 2 malloten mee naar show.Yep dan is het al pasen...met 2 jonge labs...oh boy...succes he!![]()
Fynn schreef: Wij zitten bij ring 16 en zijn rond 13.15 uur aan de beurt.haha geen idee waar ik zit...ik trek mn cheerleader pakje aan voor mijn franse bull vriendje
Gr Rian,Ijuba,Fynn,Asani en Sies
Fynn schreef: Dan zit je dichtbij hoor Martine ik heb de plattegrond van de ringen gezien
Gr Rian