Angelique schreef: Ow LOL, langzaamrijders in de steeg![]()

Wij waren het niet hoor

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Ow LOL, langzaamrijders in de steeg![]()
Angelique schreef: Ow LOL, langzaamrijders in de steeg"Even wuiven, wellicht?"![]()
Angelique schreef:Nee voor bij jullie zal het gewone prijs zijn. Kan ik hier niet krijgen helaas.![]()
Voor Haagse begrippen niet nee, maar voor hier is het een hele marktcomforme prijs. Prijs is wel op scherp gezet, om een vlotte verkoop te forceren.
Sammy1980 schreef: Nee voor bij jullie zal het gewone prijs zijn. Kan ik hier niet krijgen helaas.Nope. Helaas.
Riek schreef: Tja, als je keuken nu nog roze was.Is in een dagje geregeld hoor![]()
Angelique schreef: Is in een dagje geregeld hoorIk wist het :-)![]()
Riek schreef: Ik wist het :-)Niet helemaal, het plan is om een klein stukje op te stijgen
Je hebt een prachtig huis Lique.
Wil je uit de streek weg?
Riek schreef: Tja, als je keuken nu nog roze was.Roze!?![]()
Angelique schreef: Niet helemaal, het plan is om een klein stukje op te stijgenGroningen?![]()
-Annemarie- schreef: Roze!?Klopt, maar Lique's roze keuken was ook erg mooi.We gingen toch voor blauw?
![]()
Riek schreef: Groningen?Ah, zo. Die is waarschijnlijk van voor mijn tijd, de roze keuken.
Leuk, maar boven de A7 kom je geen mens meer tegen.
Klopt, maar Lique's roze keuken was ook erg mooi.
Die is me erg bij gebleven.
Had nog nooit een roze keuken gezien.
Riek schreef: Groningen?Pardon? En tot welke soort word ik dan geacht te behoren?
Leuk, maar boven de A7 kom je geen mens meer tegen.
Kim_S schreef: Leuk zo'n huizentopicDe topic op zich is leuk, aan het verkopen van een huis is in mijn geval niets leuks aan.![]()
Antonia schreef: De topic op zich is leuk, aan het verkopen van een huis is in mijn geval niets leuks aan.Zo was het niet bedoeld Tonny
Vandaag wederom een gesprek gehad met de bank. Die zijn erg meedenkend ..... (not). We gaan over naar een andere fase, de bank heeft daar een heel mooi etiketje voor: een begeleid verkooptraject![]()
![]()
.