Als de kopers die niet willen, mag ik em dan? O en dat geldt ook voor de loods

Ziet er strak uit allemaal, succes met de verkoop!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: OMG die douche!Weet je wel hoeveel schroefjes er in die loods zitten
Als de kopers die niet willen, mag ik em dan? O en dat geldt ook voor de loods
Ziet er strak uit allemaal, succes met de verkoop!
Angelique schreef: Weet je wel hoeveel schroefjes er in die loods zittenAls ik dat weet, krijg ik hem dan?![]()
Kim_S schreef: Als ik dat weet, krijg ik hem dan?Nee, dan weet meneer Kim_S hoeveel weken die schroefvakantie moet opnemen![]()
Angelique schreef: Nee, dan weet meneer Kim_S hoeveel weken die schroefvakantie moet opnemenVintieheusnieterg![]()
Angelique schreef: Nee, dan weet meneer Kim_S hoeveel weken die schroefvakantie moet opnemenEn vergeet niet hoeveel hij met de aanhanger heen en weer moet voor hij bij hunnie is![]()
Mini's 3-tal schreef: En vergeet niet hoeveel hij met de aanhanger heen en weer moet voor hij bij hunnie isIk weet nog iemand met een vrachtwagenrijbewijs![]()
Kim_S schreef: Ik weet nog iemand met een vrachtwagenrijbewijsDaardoor gaat er niet meer in een aanhanger passen hoor!![]()
sella schreef: Zit er geen warm en koud water in die loodsIn de loods niet, in de trimsalon natuurlijk wel. Lijkt me voldoende groot voor een barfwalhallaatjegaat mijn barfschuur droom
Maar leuk huis. En wat een tuin![]()
eelke schreef: Daardoor gaat er niet meer in een aanhanger passen hoor!Scherrup
eelke schreef: Daardoor gaat er niet meer in een aanhanger passen hoor!