Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kaela schreef: Auto naar de garage gebracht vanmorgen, kreeg een fiat500 mee. Leuk om te zien, prut om in te rijden. Kon er niet mee overweg en ben prompt door rood gereden pal voor een flitspaal  :(
Rond de lunch kwam het gevreesde telefoontje en oei oei. Allemaal stomme dingen die heel veel geld kosten. En ze kloppen ook wel, want ik wist de duurste dingen al (alleen niet dat ze zo duur waren). En dan kregen ze het ook nog niet eens af. Dus de fiatfluthonderd ingeleverd en een fiets mee genomen, want daar ga ik niet nog een keer in rijden en al helemaal geen leengeld voor betalen.

Nu ben ik moe en poepie chagrijnig. Auto's zijn stom  >:(
@door rood: dan reken er nog maar een flink bedrag bij. Dat is mooi balen.  :(
Neally schreef: @door rood: dan reken er nog maar een flink bedrag bij. Dat is mooi balen.  :(
Ik hoop dat de flitspaal uit stond. Ik heb geen flits gezien, dus ik durf te hopen. Niet best, ik ben eigenlijk een hele brave bestuurder.

Het eten staat op, Oscar is komen knuffelen en mijn mannetje zegt dat ik me er niet druk om moet maken. Dus ik kom inmiddels weer een beetje bij!
Mini's 3-tal schreef: Dinsdag en woensdag volgende week meerijden bij een bedrijf hier id buurt. Ze zien wel mogelijkheden om later op de ochtend te beginnen en dan later door te werken. Ben benieuwd of het daadwerkelijk iets wordt. :duimen:
*Duimendraaienvoormini*
Angelique schreef: *Duimendraaienvoormini*
+1

Ik heb net geconcludeerd dat vieze gore grote bromvliegen hoog-intelligent zijn.

Háát ze, en als ze niet gauw opzouten, pak ik m'n mepper. Zo ook bij deze. Bromde al een halfuurtje rond m'n hoofd en irriteerde Wodka. Pak m'n mepper, zwiep 2x faliekant mis in de lucht. Bromvlieg vliegt in een rechte lijn van de voorkant van de woonkamer, door de gang, naar de keuken en zo het op een kiertje staande keukenraam uit.

Ik zeg: het was een Einstein-brommert.  8)
Door Martine-Tom
-Saskia- schreef: +1

Ik heb net geconcludeerd dat vieze gore grote bromvliegen hoog-intelligent zijn.

Háát ze, en als ze niet gauw opzouten, pak ik m'n mepper. Zo ook bij deze. Bromde al een halfuurtje rond m'n hoofd en irriteerde Wodka. Pak m'n mepper, zwiep 2x faliekant mis in de lucht. Bromvlieg vliegt in een rechte lijn van de voorkant van de woonkamer, door de gang, naar de keuken en zo het op een kiertje staande keukenraam uit.

Je woont vast in het goede deel van Den Haag....túúrlijk hebben ze daar alleen hoog-intelligente insecten  8)
Martine-Tom schreef: Je woont vast in het goede deel van Den Haag....túúrlijk hebben ze daar alleen hoog-intelligente insecten  8)
ja hij vliegt nu direct door naar de andere kant van de laan kan die lekker een poosje dom doen en plat Haags brommen  :biggrin2:
Kaela schreef: Ik hoop dat de flitspaal uit stond. Ik heb geen flits gezien, dus ik durf te hopen. Niet best, ik ben eigenlijk een hele brave bestuurder.

Het eten staat op, Oscar is komen knuffelen en mijn mannetje zegt dat ik me er niet druk om moet maken. Dus ik kom inmiddels weer een beetje bij!
ik heb Oscar een prik mogen geven en dan gelijk een ijsklontje in zijn nek mogen doen (ter voorbereiding van vloeistof inspuiten). Nu is mijn humeur weer goed  :biggrin2:
TMG1961 schreef: Katten die verwilderd zijn eten ook niet iedere dag, die hebben soms ook 2-3 dagen geen geluk en vangen niets.
Ziek is ie echt niet, speelt en is actief. Hij is gewoon heel kieskeurig aan het worden want zodra ik hem bv wat spiervlees van Pixie voorzet eet ie in eens wel. Maar kan hem slechts constant alleen spiervlees geven.
Ik ging gewoon minderen met de hoeveelheid.  De keren dat ze hier gaan mutsen met eten is als ze teveel krijgen. In de winter krijgen ze meer en als ze gaan mutsen gaan ze weer terug op 100 gram per dag. Dan is het mutsen heel vlug afgelopen. 
Ot morgen mag ik op stage weer een dagje met de mannen mee buiten werken. Zin in!!
:yeah:  voor Laura!

:duimen:  voor Mini.

:bigarmhug:  voor Kaela.

En dan ben ik vast nog een heleboel anderen vergeten. Sorry!  :D

Lekker gewerkt vanmiddag, het voelt toch fijn als je dat kan zeggen.  :) 
Morgen als de witte tornado door het huis, is hard nodig.  :P Dan ga ik het zeker niet zeggen.  :biggrin2:
Laura2004 schreef: Ik heb een tijdelijk baantje bij de bakker in het dorp :D Volgende week werk ik de hele week, daarna werk ik tot juli de weekenden en juli en augustus kan ik er iedere dag werken,  het betaalt prima, prima werktijden (tot 14 uur) en ik kan er op de fiets naartoe.  Ik ben super blij! Ik weet niet of ik in augustus nog zo blij ben als ik sta te zweten iedere dag, maar dat zie ik dan wel weer :P
Hartstikke fijn Laura.
Gefeliciteerd.
Het is dan wel geen werk waar je voor gestudeerd hebt, maar het is vast wel leu.
Je bent ook met mensen bezig, als is het behoorlijk anders  :)
-Saskia- schreef: +1

Zou het deze geweest kunnen zijn?

Afbeelding

8) :biggrin2:
Net gaan kijken bij de elektrische fiets. Hij zag er nog goed uit voor de leeftijd. Maar besloten de fiets niet te kopen. Verkoper kon me ook niets zinnigs zeggen over de staat van de accu's. Enigste wat hij wist te vertellen dat ze het deden maar wat de conditie was wist ie ook niet. Nu kost de fiets maar 125 euro maar als de accu's ermee ophoren betekent dat een kostenpost van 550-600 euro. En dan is een fiets van 10+ jaar wel ineens heel erg duur.

Eigen fiets krijgt morgen nieuwe spaak verpast en dan kan die er weer tegenaan. En voorlopig maar even rustig kijken en beetje sparen voor nieuwe of goede gebruikte elektrische fiets.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door