Zo te lezen genieten jullie volop!
Welk huisje zitten jullie? Is er een site van?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Danny schreef: Zo te lezen genieten jullie volop!http://www.vakantiebungalownunspeet.nl/
Welk huisje zitten jullie? Is er een site van?
Danny schreef: Oh ziet er goed uit joh!Het enige nadeel wat ik tot nu toe kan verzinnen, is dat de vogels heel hard fluiten middenin de nacht.
*Dorothea* schreef: Het enige nadeel wat ik tot nu toe kan verzinnen, is dat de vogels heel hard fluiten middenin de nacht.Ow fuck!!![]()
MarijeEnBoomer schreef: Ow fuck!!O maar jullie zitten in een ander huisje, daar wordt het geluid van de vogels geabsorbeerd door de langsrazende treinen, dat scheelt!
Zou ik nog kunnen annuleren?
*Dorothea* schreef: O maar jullie zitten in een ander huisje, daar wordt het geluid van de vogels geabsorbeerd door de langsrazende treinen, dat scheelt!Gelukkig dat dit huisje die week al bezet was
MarijeEnBoomer schreef: Gelukkig dat dit huisje die week al bezet wasJa hier zijn nog maar twee nespressokopjes dus daar wil je niet zitten.![]()
*Dorothea* schreef: Ja hier zijn nog maar twee nespressokopjes dus daar wil je niet zitten.Nee stel dat ik bezoek krijg!
*Dorothea* schreef: en het gazon, daarin ontstaan spontaan kuilendie kuil die ik dicht sta te trappen en ene P. Pronk onder mijn voeten weer open staat te graven ?![]()
henneke schreef: die kuil die ik dicht sta te trappen en ene P. Pronk onder mijn voeten weer open staat te graven ?