**Jillaroo** schreef: Leuk he die voorbereidingen. Bij mij gaat volgende week de kist in de kamer. Normaal zou ik het een week later doen. maar vanaf 16 april heb ik congres met na de pasen 2 dgn een verplichte "heisessie" met het mt team. Baal er goed van zo op het eind van Yeng der dracht maar daar heeft mijn baas weinig tot geen boodschap aan. Ze is dan bij een vriending van mij waar ze vaker logeert en in principe moet ze dan nog een anderhalve week. Daarom ga ik een weekje eerder de ren en kist neer zetten zodat ze dan wel kan wennenkist staat hier ook aal een dikke week, nah, hele dikke week

Mijn zoon had ze gemaakt, en om niet te hoeven opbergen voor 10 dagen, heb ik ze maar meteen in de kamer gezet.' t Is een best kistje, alleen vindt Diva er nog niks aan

Ik heb meer tijd doorgebracht in de kist als de hond

Wat de planning op mn werk aangaat heb ik geluk, door een ontheffing m.b.t. de arbeidstijdenwet, komt een collega van mij veel nachten te kort in de nachtdienst. Ik heb 15 nachten kunnen overdragen, en voor de laatste 3 weken had ik (op de gok) vacantie gepland. Ik had goed gegokt

En vandaag heb ik GROOT boodschappen gedaan, volgens mij kan ik een half jaar vooruit zonder een supermarkt aan de binnenkant te zien