Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Net een longfunctietest gedaan, jee, da's nog best pittig! Gelukkig niks aan de hand. Was voor het Veehouderij Gezondheids Onderzoek dat ze hier in Oost-Brabant aan het doen zijn. Bloed afgenomen, neusepitheel (au!) en neus- en wangswaps. Volgend jaar ergens verwachten ze de uitslag.
Er wordt gekeken naar longfunctie, dna (astma), allergiën etc. En dat in relatie tot de vele veehouderijen hier.
Sterkte met de knie Maxi.....

Vanavond toch met Duke naar de DA. Ik vertrouw toch de anaalklieren niet, het is best opgezet zo onder zijn anus en hij likt er veel aan en is bijterig. En beessies zie ik niet.
Ik had het al geschoren dus de DA kan er makkelijk bij vanavond.  :-X
De wondjes boven bij zijn staart en rug zijn goed geheeld. Twee nachtjes met echinaforcecreme en een t-shirt aan heeft goed geholpen. Nog wel korstjes hier en daar.
Door Martine-Tom
Hele middag aan het klussen geweest, ben nu 50 tinten van verrot maar het resultaat mag er wel zijn :)
Heb de halve kattenkamer terug gevorderd en omgetoverd tot inloopkast, ziet er best aardig uit en gewoon gedaan met spullen die ik toch al had, net genoeg verfrestjes, nog een vloerkleed wat buuf weg wilde gooien, rekken her ingedeeld, en 2 kastjes eruit gemikt...die moeten nog uit elkaar maar dat komt volgende keer wel weer, voor nu staan ze in de tuin en vermaken de katten zich er kostelijk mee :biggrin2:
Een heule vieze shetland pony van top tot teen gewassen. Wat een  :-X klus zonder warm stromend water!  >:(
12 emmers later was het beestje schooooon  :D
Nog een eind gewandeld in het kader van "droogstappen", was leuk  :)

En toen ze weer de wei in mocht was ze binnen 2 seconden weer helemaal zwart  ::)  ;D
Het weekend weg was echt erg tof. Ik werd vrijdagochtend om 7 uur wakker geblaft door Gijs, en ik ben daarna precies 24 uur wakker geweest, het werd al licht haha. Wel veel file op de heen weg. Heerlijk gegeten, konijn in geuze en zaterdag BBQ. In de zon gezeten op het terras bij de brouwerij en lekker verkleurt. Triviant gespeeld, en.uiteraard het nodige genuttigd aan eten en drinken. (Dat maakte de bergweggetjes gisteren op de terugweg een tikje minder haha).
De honden hier hebben het ook goed gehad, veel gespeeld en zijn lekker naar het water geweest. Ze waren niet eens erg blij dat we weer thuis waren.
Vandaag de boodschappen gedaan, daarna in het bos met Joep mijn nieuwe hardloop schoenen getest. Oh en de honden mochten vandaag voor het eerst op het gras, dat was genieten! Net in de tuin gehangen, en nu verder hangen in bad. Ik vind het wel prima zo!
Morgen wel weer gewoon aan het werk...
Ga donderdag kijken bij iemand straat verderop die handelt wat erbij in fietsen. Hij had een electrische fiets staan, een sparta damesfiets met 2 accu's. Was al een wat ouder model en de prijs was 125 euro, had hem omgeruild voor een andere fiets die hij had staan.

Mijn eigen fiets heeft alweer een kapotte spaak, begint langzaam aan een gewoonte te worden  :(
TMG1961 schreef: Ga donderdag kijken bij iemand straat verderop die handelt wat erbij in fietsen. Hij had een electrische fiets staan, een sparta damesfiets met 2 accu's. Was al een wat ouder model en de prijs was 125 euro, had hem omgeruild voor een andere fiets die hij had staan.
Da's een mooi prijsje Theo !!! 
Maxi's 3-tal schreef: Verhuizing achter de rug, dus vanmorgen is de hyaluronzuurinjectie in mijn knie gezet. Dat was/is  niet grappig. Hopelijk gaat het verlichting geven.
Poeh auw  :-X Lekker rustig aan doen dan maar vandaag  :-* (en morgen en overmorgen enz)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door