Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: Goeie pillen. Ik had dat van het hoesten vorig jaar, is inderdaad erg pijnlijk! Kon ik echt niet op liggen.
Er op liggen is geen probleem maar zover komen dat ik er op lig...dat is wel een probleem en hoesten, niezen, in de lach schieten, bewegen.. ::)
Twee weken terug "schoot" het er in, idd. na/tijdens een nare hoest. Toen was ik die week thuis, afgelopen week gewerkt en ik heb een baan waar ik aardig wat moet tillen en sjouwen. Afgelopen vrijdag pakte ik wat op en toen gebeurde er "iets" en nu ist helemaal pet. Huisarts heeft me telefonisch afgescheept met paracetamol maar morgen maak ik een afspraak... dit is echt niet leuk zo :-X

Hoe lang heb jij er last van gehad en hoe is er vastgesteld dat het idd. om een gekneusde spier ging?
Laura2004 schreef: Mijn vriend kreeg net een berichtje met de vraag of ik bij de bakker in het dorp in de bediening wil komen werken tijdens de feestdagen en waarschijnlijk ook heel de zomer als ik ze beval (hier ontbijten mensen bij de bakker en heeft de bakker een terrasje), ik ben blij :D En het is legaal werk, ook erg bijzonder hier. En het zou ook alleen de ochtenden zijn tot 14 uur en prima salaris voor Spaanse begrippen.
Morgen ga ik langs om te praten!
Geweldig Laura !!!!!!    :thumbsupup: :thumbsupup: :thumbsupup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
zurca schreef: Er op liggen is geen probleem maar zover komen dat ik er op lig...dat is wel een probleem en hoesten, niezen, in de lach schieten, bewegen.. ::)
Twee weken terug "schoot" het er in, idd. na/tijdens een nare hoest. Toen was ik die week thuis, afgelopen week gewerkt en ik heb een baan waar ik aardig wat moet tillen en sjouwen. Afgelopen vrijdag pakte ik wat op en toen gebeurde er "iets" en nu ist helemaal pet. Huisarts heeft me telefonisch afgescheept met paracetamol maar morgen maak ik een afspraak... dit is echt niet leuk zo :-X

Hoe lang heb jij er last van gehad en hoe is er vastgesteld dat het idd. om een gekneusde spier ging?
Voelen, duwen en hoesten en luisteren naar mijn longen etc. Ik was zelf bang voor een zware longontsteking nl. Uiteindelijk heb ik er wel 4 - 5 maanden 'last' van gehad, als ik dat het niet helemaal lekker aanvoelde. Ben toen een week ziek thuis geweest, vnl door die ribben, het hoesten was ook niet fijn maar dan kun je nog wel werken vind ik. Echt pijn, als in dat je echt wel beperkt wordt in dingen doen was wel twee weken denk ik. Ik heb uiteindelijk een opiaat gekregen als pijnstiller, zodat ik tenminste kon slapen. Die werkten wel erg fijn ;) wel maar een dag of 3 - 4 gebruikt omdat je ook suf wordt en niet mag autorijden dan enzo.
Toen ik een paar maanden geleden jets dergelijks had, hebben traumeeltabletten echt geholpen. Ik nam eerst pijnstillers in, maar als die uitgewerkt waren was het weer net zo erg. Pas toen ik traumeel ging innemen, werd het echt minder.
- Judith - schreef: Terug van een heerlijk weekendje Madrid. Prachtige stad, zeer aardige mensen, lekker eten en heel veel gezien en gewandeld  :)
Is inderdaad een mooie stad. Vooral daar bij het Prado en zo, en het paleis.
Laatst gewijzigd door K&D op zo 06 apr 2014, 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sella
- Judith - schreef: Terug van een heerlijk weekendje Madrid. Prachtige stad, zeer aardige mensen, lekker eten en heel veel gezien en gewandeld  :)
Welkom terug! Fijn dat je zo genoten hebt!
zurca schreef: Iemand een tip om van een gekneusde tussenribspier af te komen? :-X
Pfff wat een pijn kan een mens hebben op plekken waar je geen pijn verwacht ::)
Oei. Ik heb ze twee keer ontstoken gehad, maar voor mij was bedrust het enige wat nog ging. Wat een drama is dat.

Als je pillen kan, zou ik er zoveel mogelijk nemen.
zurca schreef: Iemand een tip om van een gekneusde tussenribspier af te komen? :-X
Pfff wat een pijn kan een mens hebben op plekken waar je geen pijn verwacht ::)
Traumeel.

Overigens las ik tussenbilspier  ;D
ik dacht al...hoe kom je daar nou aan?
Maxi's 3-tal schreef: Verhuizing achter de rug, dus vanmorgen is de hyaluronzuurinjectie in mijn knie gezet. Dat was/is  niet grappig. Hopelijk gaat het verlichting geven.
Ik hoop voor je dat het snel verlichting geeft.
Een nieuwe knie is nog geen optie?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door