Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Arkay
Zou je broer het erg vinden als jij een stuk gaas neer zou zetten ?
en hij wil toch ook dat zn kinderen veilig zijn ...

Het hoeft indd geen duur hoog houten heel mooi hek te zijn als het maar funstioneel is.
Door hannabelgje
Mijn broer kan niet gaan verhuizen. Is een koophuis en er is ook geen reden om te verhuizen voor mij of voor hem.
Mocht het wel ooit gebeuren dan komt er inderdaad een afscheiding tussen.
Door sella
Je hebt het over de duitse herder mensen die gaan verhuizen? Dan toch hun verantwoording de hond veilig op eigen erf te  houden.
Door sella
Waarom dan niet met broer samen een gaas ertussen zetten zodat kinders en zoe veilig zijn?
Kunnen jullie een rondedansje doen als ze echt zijn verhuisd ;)
Door Lil
Ah snap nu wat je broer ermee te maken heeft. Lastig! Succes, want zo iets lijkt mij erg onprettig. Anders maar idd een klein maar veilig stukje eigen tuin voor Zoe totdat die buren weg zijn.
Door Pauline
hannabelgje schreef: Bah toch maar weer met broerlief gaan praten. Ik durf gewoon de achterste tuin niet meer in. :(
Zou ik zeker doen! Succes.

Kun je niet je eigen stuk tuin helemaal afscheiden? Dus het gedeelde stuk buiten beschouwing laten?
Door hannabelgje
Het probleem is dat achter het gedeelde stuk het maisveld ligt waar Zoë regelmatig uitgelaten wordt. Daar kan ik nu dus niet meer komen. Zoë wil niet altijd in de tuin plassen helaas. Ook speelt ze graag met haar bal op het achterste stuk omdat ze daar lekker de ruimte heeft. Mochten de buren hun stuk niet hoger willen maken dan vrees ik dat ik het gedeelde stuk in twee ga delen. :(
Door hannabelgje
Nou drama is gebeurd. Ik vond net een haantje van mijn nichtjes in mijn tuin. Gevangen en toen ik hem tetug in de kippenren wilde zetten zag ik dat het gaas aan één kant open was. De andere kippen zag ik niet. Na iets beter gekeken te hebben zag ik de grote orpington van mijn schoonzus dood liggen en ook het haantje van mijn oudste nichtje. Grote afdrukken van hondenpoten in de ren. Fijn hoor zo'n herder die ze niet bijhouden. Zo blij dat mijn eigen tuin goed afgesloten is, maar heel verdrietig voor mijn schoonzus en mijn nichtjes. Als ze nu maar geluisterd hadden en de omheining verhoogd dan was dit niet gebeurd. Plus het bewijs dat we nu dus zeker weten dat ze over de schutting heen komt.
Door dinky89
Hopelijk wil je broer nu wel meewerken aan hogere/betere afscheiding!

Enorm balen voor de kipjes dat zij nu de dupe zijn geworden :-(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door