Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vanmorgen lekker uitgeslapen. De vloer een goede beurt gegeven (dan dweil ik een keer of 3/4 met net zoveel schone dweil doeken.)
Vanmiddag lekker lunch gemaakt en samen met mijn mannen op de bank geploft filmpje gekeken en niet meer op gestaan (bij wijze van).
Lekkere dag gehad. Op het Eiland van Brienenoord gewandeld, wat is het daar toch mooi !!  De Schotse hooglanders waren nergens te zien en ook geen bergen koeienpoep, dus ik vraag mij af of ze er al weer zijn  :-\ daarnaast boeken bij boekenvrouwtje gebracht, daar bakje koffie meegedronken, ze was blij met wat aandacht  :)
Verder lekker bezig geweest in/voor de moestuin  :)

Nu moet ik eigenlijk mijn werkbroek nog ontharen, maar ik denk dat ik dat morgenochtend doe, ben toch altijd vroeg op  :P
Maxi: heel veel geluk in je nieuwe huis!
Riek: Gefeliciteerd met Boris!

Mijn vriend kreeg net een berichtje met de vraag of ik bij de bakker in het dorp in de bediening wil komen werken tijdens de feestdagen en waarschijnlijk ook heel de zomer als ik ze beval (hier ontbijten mensen bij de bakker en heeft de bakker een terrasje), ik ben blij :D En het is legaal werk, ook erg bijzonder hier. En het zou ook alleen de ochtenden zijn tot 14 uur en prima salaris voor Spaanse begrippen.
Morgen ga iklangs om te praten!
zurca schreef: Iemand een tip om van een gekneusde tussenribspier af te komen? :-X
Pfff wat een pijn kan een mens hebben op plekken waar je geen pijn verwacht ::)
Goeie pillen. Ik had dat van het hoesten vorig jaar, is inderdaad erg pijnlijk! Kon ik echt niet op liggen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door