Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Maxi's 3-tal schreef: Zo, hier vandaag een enorme dag achter de rug, de verhuizing is een feit!  :D
Op een paar dozen na hebben alle spullen hun nieuwe plek gevonden en ook de nieuwe meubelen (op de bank na, die komt later) staan op de plek.

Vanavond toen alles een plek had de poesjes gehaald en die hebben even rustig het huis verkend en lekker gegeten. Kunnen ze nu rustig gaan wennen. En wij ook. :)
:D Heerlijk, gefeliciteerd met "the move".
Beetje goed geslapen vannacht? Ietwat gedesoriënteerd wakker geworden?  :biggrin2:
Fijn dat de verhuizing achter de rug is Mini en Maxi !!!  :-* :-* :-*

OT: Gisterochtend naar het Noordplein geweest naar de biologische markt, was weer leuk. Daarna boeken gehaald voor tante Betje en die ga ik straks even bij haar brengen. Gisteravond even koffie geleut bij schoonouders en vandaag veel groenten zaaien voor de moestuin.
Maxi's 3-tal schreef: Zo, hier vandaag een enorme dag achter de rug, de verhuizing is een feit!  :D
Op een paar dozen na hebben alle spullen hun nieuwe plek gevonden en ook de nieuwe meubelen (op de bank na, die komt later) staan op de plek.

Vanavond toen alles een plek had de poesjes gehaald en die hebben even rustig het huis verkend en lekker gegeten. Kunnen ze nu rustig gaan wennen. En wij ook. :)
gefeliciteerd met jullie nieuwe stekkie!  :-*
Dank allemaal. :-*

Lique, de eerste 40 jaar niet meer hoor. 3x in een ruim half jaar tijd is wel  genoeg. ::)

Heb je gelijk in hoor Riek. Ik heb nu nog een hele berg werk en dasn zasl ik echt heel goed rust moeten gaan pakken, zowel emotioneel als lichamelijk. De grens is namelijk al ver voorbij.

We hebben eigenlijk best goed geslapen. En ik kon het toilet vinden vannacht dus dat gedesoriënteerd viel nog mee Saskia. :biggrin2:
Mini&Maxi: gefeliciteerd met de eerste nacht in het nieuwe huis! Dat het maar een mooi begin van een mooi nieuw leven samen mag zijn  :-*

OT: door het bos geploeterd, natte kont gekregen, raar aangekeken door hardlopers,konijnenoren uitgedeeld, toen door het bos gesleurd waarbij een mij onbekende mevrouw aan een mij onbekende meneer ging uitleggen wat ik aan het doen was.

Oftewel, we hebben heeeeeeeeeeerlijk gespeurd! En er zijn er hier nu twee met lodderige oogjes  :biggrin2:
Maxi's 3-tal schreef:
Heb je gelijk in hoor Riek. Ik heb nu nog een hele berg werk en dasn zasl ik echt heel goed rust moeten gaan pakken, zowel emotioneel als lichamelijk. De grens is namelijk al ver voorbij.
Klinkt alsof je nu al rust moet pakken en die berg werk maar moet wachten. Ik weet dat het niet fijn is om het te laten liggen, maar alleen jezelf en de dieren voeren en meest basale hygiene (kattenbakken, aanrecht) is noodzakelijk. De rest kan wachten, hoe vervelend ook. Maar te ver over je grenzen heengaan zodat zelfs die basale dingen niet meer lukken is erger.

En het klinkt alsof jullie huis al verder af is dan het mijne en ik toch woon ik hier fijn. Het komt ooit wel.
fem fatale schreef: Klinkt alsof je nu al rust moet pakken en die berg werk maar moet wachten. Ik weet dat het niet fijn is om het te laten liggen, maar alleen jezelf en de dieren voeren en meest basale hygiene (kattenbakken, aanrecht) is noodzakelijk. De rest kan wachten, hoe vervelend ook. Maar te ver over je grenzen heengaan zodat zelfs die basale dingen niet meer lukken is erger.

En het klinkt alsof jullie huis al verder af is dan het mijne en ik toch woon ik hier fijn. Het komt ooit wel.
Nou, die berg werk is voor mijn werkgeefster, dat kan dus niet wachten. Ben tijdens het klussen gewoon door blijven werken ( werk vanuit huis), maar zal de komende  weken toch echt nog even door moeten bijten.
:-* Bernie.

Ik bedenk me net dat onze lieve Borissie vandaag jarig is.
8 jaar alweer. 
Hij is onze trouwe goedzak. Hij beschermt de dames wanneer dat nodig is.
Laat zich op zijn kop zitten en zal nooit eens naar hen uitvallen.
Hij is echt een lieverd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door