koekje schreef: Geen enkel wasmiddel is eigenlijk goed en wasmachines natuurlijk ook niet.dan hoef je ook je handen niet meer te schrobben
Wasborden, die zijn beter.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Geen enkel wasmiddel is eigenlijk goed en wasmachines natuurlijk ook niet.dan hoef je ook je handen niet meer te schrobben
Wasborden, die zijn beter.
K&D schreef: Nee, en ook geen rollator meer aan te schaffen. Je kunt dan gewoon met je handen op de vloer steunen als je oud bent. Overeind komen is er niet meer bij met een versleten rug...o kijk, nog veel meer voordelen. Had ik nog niet eens aan gedacht.
Zev schreef: Zo, net 3 fleecekleedjes gehaald bij het kruidvat, nu mezelf leren om er speelgoed van te makenMagda (genji en miles) geeft hier leuke workshops voor.![]()
hannabelgje schreef: Wa kosten die daar dan?Deze week in de aanbieding voor 2,39
judith vd schreef: Magda (genji en miles) geeft hier leuke workshops voor.Mijn portemonnee is zo klein dat een workshop er helaas niet inzit
*Dorothea* schreef: Bij de Aldi vandaag 2 kg perssinasappels voor 95 centHopen dan maar dat ze niet net zo slecht/gedateerd zijn als de bloedsinasappels die ze hier laatst in de aanbieding hadden![]()
Angelique schreef: Hopen dan maar dat ze niet net zo slecht/gedateerd zijn als de bloedsinasappels die ze hier laatst in de aanbieding haddenik hoop het niet, ik heb 6 kg gekocht![]()