Nadia schreef: Rode t?? Heb iets gemist?Rode tietjes, maar dat durft Door niet te schrijven kennelijk.
Zeker! Beter dan mezelf de schuld geven :p
En terecht hoor, mijn telefoon heeft ook schuld aan alles wat ik verkeerd typ. Per definitie.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Rode t?? Heb iets gemist?Rode tietjes, maar dat durft Door niet te schrijven kennelijk.
Zeker! Beter dan mezelf de schuld geven :p
-Saskia- schreef: Rode tietjes, maar dat durft Door niet te schrijven kennelijk.Ik ben netjes opgevoed
*Dorothea* schreef: Ik ben netjes opgevoedIk niet, ik ben een opvliegende, boze Hagenees. 8) Geen kruid tegen gewassen.![]()
pienke schreef: Gister gebakken kikkererwten (met za'atar), hummus, asperges (gemarineerd), aubergine-met-yoghurtpuree, rode biet-salade (met kardemomsaus), lamskotelet en brood. Zalig!kwijl.
koekje schreef: kwijl.Meneer pienke heeft weer veel te veel gemaakt....zowat nog een kilo hummus en evenzoveel aubergine-yoghurtsmurrie over
pienke schreef: Gister gebakken kikkererwten (met za'atar), hummus, asperges (gemarineerd), aubergine-met-yoghurtpuree, rode biet-salade (met kardemomsaus), lamskotelet en brood. Zalig! Veel werk maar zo heerlijk!In welke categorie kruiden kun je za'atar scharen dan?
Vandaag andijviestamppot met spekjes.
pienke schreef: Gister gebakken kikkererwten (met za'atar), hummus, asperges (gemarineerd), aubergine-met-yoghurtpuree, rode biet-salade (met kardemomsaus), lamskotelet en brood. Zalig! Veel werk maar zo heerlijk!Yum, klinkt weer goed!
Vandaag andijviestamppot met spekjes.
Mini's 3-tal schreef: In welke categorie kruiden kun je za'atar scharen dan?Midden Oosters kruidenmengsel. Za'atar betekent geloof ik tijm, en er zijn verschillende versies van. De onze was met 1 el tijm en 1 el oregano (er moest nog 1 el marjolein bij maar ik heb dus van tijm en oregano ieder 1½ el gedaan), met 2 el geroosterde sesam, zout en 2 el sumak.