Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Mini's 3-tal schreef:
I know, maar hield er rekening mee dat het een openbaar forum is en Kim misschien niet gecharmeerd is van een iets te loslippige mede-forummer ::)
Das heel vriendelijk  :)
Suggereren dat ik ooit in de buurt van Arnhem gewoond heb niet  ::)

En nou hou ik erover op want ik heb Angelique nog ergens voor nodig voordat ze me van het forum kickt  :biggrin2:
Door *Dorothea*
Angelique schreef:
Neemt niet weg dat er tenenkrommende presentaties op funda staan, maar daar zijn eigenaren deels ook schuld aan. Je weet dat wr een fotograaf komt, kun je zelf ook bedenken om even het aanrecht vrij te maken van vuile vaat. En veel mensen denken ook...je neemt het maar zoals het is, die losse persoonlijke troep neem ik tenslotte mee.
Bij DWDD was een keer een man die gekke foto's van Funda spaarde, om je rot te lachen.  :biggrin2:
Door galgo
Voor iedereen die zijn huis te koop heeft staan en morgen mee doet aan de open huizen route.....
Succes! En dat jullie koper maar voor je deur mag staan.
Door cj
Wij hebben het tegenovergestelde. Willen niet weg, maar krijgen regelmatig brieven door de bus.
Heb er wel over nagedacht, maar woon te fijn.
Saskia
Door *Dorothea*
cj schreef: Wij hebben het tegenovergestelde. Willen niet weg, maar krijgen regelmatig brieven door de bus.
Heb er wel over nagedacht, maar woon te fijn.
Saskia
Jij hebt ook wel een heel erg mooi huis!  8)
Door Antonia
Ik begin zo langzamerhand wat moedeloos te worden. Mijn huis staat nu een jaar te koop en het lukt nog maar niet om die ene belangstellende die nodig is te vinden. Vandaag weer meegedaan aan de Landelijke Open Huizen Dag van de NVM. Er is niet één kijker geweest. Ik begrijp het niet meer: het is een prachtig huis met een zeer redelijke prijs (intussen gezakt naar 250.000,=). Volgens mij is er niets mis met de presentatie op Funda.  Voor vandaag mijn huis van onder tot boven een extra voorjaarsschoonmaak gegeven, de tuin bijgewerkt en in lentestemming gebracht en mijn huisdieren tijdelijk uitbesteed. Ik weet het even niet meer.

http://www.funda.nl/koop/noordbroek/hui ... rieweg-10/
Laatst gewijzigd door Antonia op za 05 apr 2014, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Angelique
Ruk Tony  :(. Aan de presentatie is niks mis in deze, aan jouw huis sowieso niet. Ook de prijs niet. Ben bang dat jij ernstig te lijden hebt van het aardbevingsyndroom. Heb je wellicht zelf nooit last gehad, als je info zoekt over aardbevingen in groningen dan staat er boven Noordbroek ook een pijltje. En ik wist vaag dat er iets zat, dus zo zie je het niet eens, maar google earth laat een groot agrarisch bedrijf zien aan de overkant en veel mensen denken toch dat dat (stank) overlast geeft en dat zijn allemaal dingen waar je niks aan kan doen, maar die wel tegenwerken.

En daarbij lopen de mensen momenteel harder weg uit het noorden dan dat ze ernaar toe komen.

We duimen gewoon met je mee dat je koper zich binnenkort aandient.  :-*
Door Antonia
Angelique schreef: Ruk Tony  :(. Aan de presentatie is niks mis in deze, aan jouw huis sowieso niet. Ook de prijs niet. Ben bang dat jij ernstig te lijden hebt van het aardbevingsyndroom. Heb je wellicht zelf nooit last gehad, als je info zoekt over aardbevingen in groningen dan staat er boven Noordbroek ook een pijltje. En ik wist vaag dat er iets zat, dus zo zie je het niet eens, maar google earth laat een groot agrarisch bedrijf zien aan de overkant en veel mensen denken toch dat dat (stank) overlast geeft en dat zijn allemaal dingen waar je niks aan kan doen, maar die wel tegenwerken.

En daarbij lopen de mensen momenteel harder weg uit het noorden dan dat ze ernaar toe komen.

We duimen gewoon met je mee dat je koper zich binnenkort aandient.  :-*
Ik vrees met grote vrezen dat je gelijk hebt, zowel wat de beeldvorming over de aardbevingen als het agrarisch gebied betreft. Mijn overburen hebben een melkveehouderij. Vandaag was het hier prachtig weer en een deel van de koeien mocht naar buiten in de wei. Hoezo overlast, dat is toch genieten?

Een eventuele koper moet zich nu wel snel gaan aandienen, veel langer houd ik het (financieel gezien) niet meer vol. Zeker niet nu ik ook nog werkloos ben.
Door *Marga*
Ik zou er zo in willen trekken, mankeert niks aan jou huis.

Ik hoop dat er snel een koper komt ...

Zet maar weer op Fb dan deel ik hem weer...
Door Arkay
wauw zo'n huis zou ik wel raad mee weten, maar als het hier zou staan betaal je er veeeeeel meer voor.
Ik hoop voor je dat er toch iemand intresse krijgt.

Het enige wat misschien een beetje vreemd staat is :
**Unieke aanbieding met een scherpe vanaf-prijs. De genoemde prijs van € 250.000 k.k. is bedoeld om middels een onderhandeling overeenstemming te bereiken met een koper**

Ik weet dat in engeland het wel vaker zo gaat dus voor minimaal dat bedrag maar het hoogste bod wordt geaccepteerd, hier is het omgekeerd een vraagprijs maar de koper betaald altijd minder.
Laatst gewijzigd door Arkay op za 05 apr 2014, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nadia
Antonia schreef: Ik begin zo langzamerhand wat moedeloos te worden. Mijn huis staat nu een jaar te koop en het lukt nog maar niet om die ene belangstellende die nodig is te vinden. Vandaag weer meegedaan aan de Landelijke Open Huizen Dag van de NVM. Er is niet één kijker geweest. Ik begrijp het niet meer: het is een prachtig huis met een zeer redelijke prijs (intussen gezakt naar 250.000,=). Volgens mij is er niets mis met de presentatie op Funda.  Voor vandaag mijn huis van onder tot boven een extra voorjaarsschoonmaak gegeven, de tuin bijgewerkt en in lentestemming gebracht en mijn huisdieren tijdelijk uitbesteed. Ik weet het even niet meer.

http://www.funda.nl/koop/noordbroek/hui ... rieweg-10/
Ik snap het ook niet. Want je hebt idd een geweldig huis!
Door Antonia
Arkay schreef: wauw zo'n huis zou ik wel raad mee weten, maar als het hier zou staan betaal je er veeeeeel meer voor.
Ik hoop voor je dat er toch iemand intresse krijgt.

Het enige wat misschien een beetje vreemd staat is :
**Unieke aanbieding met een scherpe vanaf-prijs. De genoemde prijs van € 250.000 k.k. is bedoeld om middels een onderhandeling overeenstemming te bereiken met een koper**

Ik weet dat in engeland het wel vaker zo gaat dus voor minimaal dat bedrag maar het hoogste bod wordt geaccepteerd, hier is het omgekeerd een vraagprijs maar de koper betaald altijd minder.
Dat gebeurt niet alleen in Engeland, maar ook hier in Nederland. In feite is dit gewoon een vrijwillige veiling met een minimumprijs. Ik heb heel bewust gekozen voor een dergelijk verkooptraject.
Door Nadia
Ik heb vriendlief hier jouw huis laten zien (gewoon om zijn eerste reactie te vragen, wij willen niet verhuizen). Hij zegt prachtig huis. Dacht dat het zo'n 4 ton moest kosten. Toen ik prijs en locatie zei, kwam hij inderdaad meteen met de aardbevingen op de proppen.
Ik hoop echt voor je dat je het snel verkocht krijgt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door