Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Naomi B
Een heel fout kipkrokantding vd Jumbo, gebakken krieltjes en simpele ijsbergsla. Wel met zelfgemaakte mayo die helaas teveel naar olie smaakte. Maar beetje curry erdoor maakte het weer goed.
Door -Saskia-
:biggrin2: Ik heb net een broodje bapao op. En als ik mijn laatste van 5.295.738 telefonische overleggen van vandaag gehad heb, zo om 17u, eet ik er nog één. En schenk ik daarna een wijntje in.  8)
Door Pauline
-Saskia- schreef: :biggrin2: Ik heb net een broodje bapao op. En als ik mijn laatste van 5.295.738 telefonische overleggen van vandaag gehad heb, zo om 17u, eet ik er nog één. En schenk ik daarna een wijntje in.  8)
Proost en geniet van je weekend! :-*

Wij eten stamppot raapstelen (met koolhydraten  :biggrin2:) en biologische spekjes zonder.
Door Nadia
marina schreef: Is het asperge seizoen alweer aangebroken? Dan weet ik wat ik van het weekend eet!
Ze zijn weer volop verkrijgbaar. Maar wel nog buitenlandse. Van eigen bodem ook al. Maar moeilijker. De buitenlanders die wij nu hebben smaken erg goed. Dat we al 3 of 4 keer heerlijk asperges gegeten hebben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door