Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Genji Miles schreef: Even over de prijs nog. Wat wel erg opvallend was dat onze (bijna) koper de huizen van de buren en die daarnaast (ja er staan er veel te koop) niet bekeken heeft omdat de vraagprijs 5000,- euro hoger lag! Moet je nagaan wat een klein verschil het dus kan zijn of iemand uberhaupt wil komen kijken of niet.
Het verschil tussen binnen of buiten budget kan idd heel klein zijn. Zeggen sommige mensen wel eens....is dat kapotgelopen op b.v. €3000,-  ja, als de ene of de andere partij dat geld niet kan missen is de deal over.
Door Angelique
DJ en Doerak schreef: ;D Ook even gegoogled naar wat voor foto's je dan te zien krijgt... :o. Ja zo erg was het ongeveer wel. Wij hadden, en dat durf ik echt te zeggen, het netste huis. Mooie tuin, alles netjes afgewerkt. Dat zag je nergens.
Zojuist gedaan  :o :o :o :o :o
Door galgo
heicke schreef: Niet de moed opgeven Galgo!
Zet 'm op, zoek dat lichtpuntje en  :bigarmhug:
Thanks. Is op t moment erg moeilijk. Ik kan mijzelf ook niet opladen met iets leuks op t moment. Mijn lijf en financiën laten dat niet toe.
Maar duimen dat zaterdag dé koper voor mijn neus staat.
Door Anne87
Wij zijn zo langzamerhand ook op zoek naar een koophuis ipv huurappartement. Maar onze eisen zijn in combinatie met budget te hoog, dus dat wordt heel lastig. We willen in Wageningen blijven, een huis met tuin, er qua oppervlakte niet op achteruit (nu 64m2), in de buurt van bussen en uitvalswegen, supermarkt en centrum, en voor max €220.000,-. En in een buurt waar je als gay stel normaal kan wonen, want dat kan helaas ook niet overal. Al met al te veel eisen voor deze prijs, zeker in Wageningen. Maar als starters op één salaris kunnen we niet hoger...
Door Kim_S
Anne87 schreef: Wij zijn zo langzamerhand ook op zoek naar een koophuis ipv huurappartement. Maar onze eisen zijn in combinatie met budget te hoog, dus dat wordt heel lastig. We willen in Wageningen blijven, een huis met tuin, er qua oppervlakte niet op achteruit (nu 64m2), in de buurt van bussen en uitvalswegen, supermarkt en centrum, en voor max €220.000,-. En in een buurt waar je als gay stel normaal kan wonen, want dat kan helaas ook niet overal. Al met al te veel eisen voor deze prijs, zeker in Wageningen. Maar als starters op één salaris kunnen we niet hoger...
45 min. van Wageningen is geen optie zeker?
Ons huis past binnen jullie budget, 4 verdiepingen huis, tuin van 1100 m2, supermarkt om de hoek, OV om de hoek, fijne buren, en voor ons woonden er 2 heren in het huis, zonder problemen  ;)
Duitsland is zo gek nog niet  8)
Door Anne87
Kim_S schreef: 45 min. van Wageningen is geen optie zeker?
Ons huis past binnen jullie budget, 4 verdiepingen huis, tuin van 1100 m2, supermarkt om de hoek, OV om de hoek, fijne buren, en voor ons woonden er 2 heren in het huis, zonder problemen  ;)
Voor mij wel, maar mijn wederhelft werkt ook in Wageningen en moet geregeld om 7u beginnen. Dan is slechts 10 minuten fietsen naar je werk wel zo ideaal. ;)
Door Kim_S
Anne87 schreef: Voor mij wel, maar mijn wederhelft werkt ook in Wageningen en moet geregeld om 7u beginnen. Dan is slechts 10 minuten fietsen naar je werk wel zo ideaal. ;)
Om te fietsen wel ja  :biggrin2:
Ik haaaaat fietsen  ;D
Door Riek
Kim_S schreef: 45 min. van Wageningen is geen optie zeker?
Waar in Duitsland woon jij dan?
Ik dacht dat jij ergens in het noorden woonde.
Natuurlijk raar om in vt te praten maar ik denk dat jij ergens in het noorden woont te tikken klinkt ook raar.  :-[
Door Kim_S
Riek schreef: Waar in Duitsland woon jij dan?
Natuurlijk raar om in vt te praten maar ik denk dat jij ergens in het noorden woont te tikken klinkt ook raar.  :-[
Daar woonT ik ook  :P :biggrin2:

Ons "oude" huis staat nog steeds te koop, bij Nijmegen een klein stukje de grens over  ;)
Door EliScooby
Riek schreef: Waar in Duitsland woon jij dan?
Ik gok dat het hier over Kim's oude huis gaat dat nog te koop staat in midden-Duitsland. Uit mijn hoofd ergens id buurt van Arnhem???
Door Kim_S
Mini's 3-tal schreef: Ik gok dat het hier over Kim's oude huis gaat dat nog te koop staat in midden-Duitsland. Uit mijn hoofd ergens id buurt van Arnhem???
:nono2: :nono2: :nono2:
Door Angelique
Mini's 3-tal schreef: Ik gok dat het hier over Kim's oude huis gaat dat nog te koop staat in midden-Duitsland. Uit mijn hoofd ergens id buurt van Arnhem???
Dat is vloeken in Kims kerk  :biggrin2: Het was Nimwegen  :biggrin2:
Door EliScooby
Kim_S schreef: :naughty: :naughty: :naughty:
:biggrin2:
Angelique schreef: Dat is vloeken in Kims kerk  :biggrin2: Het was Nimwegen  :biggrin2:
I know, maar hield er rekening mee dat het een openbaar forum is en Kim misschien niet gecharmeerd is van een iets te loslippige mede-forummer ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door