eelke schreef: Dan zou ik ook even goed kijken of Niels er niet bij zitDie zit vast nog in Lapland![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Dan zou ik ook even goed kijken of Niels er niet bij zitDie zit vast nog in Lapland![]()
eelke schreef: Dan zou ik ook even goed kijken of Niels er niet bij zitWTF is Niels![]()
Angelique schreef: WTF is NielsNiiiiiels Hoooooolgerssoooooooon, vliegt op een gans naar de zoooooooon
Maar blijkbaar toch niet zo vreemd...
De nijlgans broedt in bomen, in grote nesten van andere vogels, in de vork van boomstammen, of tussen dichte vegetatie. Het nest wordt gemaakt met takken en twijgen van de vegetatie om het nest, gevoerd met wat donsveren en enkele veren.
Angelique schreef: WTF is Niels
Maar blijkbaar toch niet zo vreemd...
De nijlgans broedt in bomen, in grote nesten van andere vogels, in de vork van boomstammen, of tussen dichte vegetatie. Het nest wordt gemaakt met takken en twijgen van de vegetatie om het nest, gevoerd met wat donsveren en enkele veren.
koekje schreef: Het beest moest altijd zaniken. 'Zou je dat wel doen?', 'kijk uit, pas op, doe voorzichtig!','Owjee, straks gaat er iets niet goed!'. Altijd als Niels net iets spannends wilde gaan doen. De zeikstraal.Oh. Ik kan mij goed vinden in de hamster eigenlijk...die Niels heeft ook altijd van die onbezonnen actie's he!
TMG1961 schreef: Grrr...chauffeur geweest maar nu blijkt dat er 1 paal niet geleverd is. Hij stond niet op de rekening. Tijdens scannen van alles 2 keer gezegd dat het 2 kortte palen waren..ja meneer heb ik gezien en 2 palen ingegeven. Stom van me om ervan uit te gaan dat ze ook daadwerkelijk 2 palen ingegeven heeft.Blijkbaar een behoorlijk domme doos! Begrijp ik dan wel dat je de toet niet gekocht hebt? Dan had je het daar allemaal in kunnen laden