Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Uitlaat van mijn busje afgebroken  :( net naar de garage om de hoek geweest, wel zo makkelijk eigenlijk.  Normaal brengen we hem naar het bedrijf van mijn zwager, maar die is nu ziek. Kosten vielen gelukkig mee, ik mocht hem gelukkig achterlaten, en vanmiddag weer ophalen.

Zo maar eens beginnen aan de konijn in geuze; 3 kg konijn, 750 gram spek, 300 gram uien, kippen bouillon, zakje pruimen, en 3 flesjes geuze  :dribble:
Mini's 3-tal schreef: Jeetje zeg, das lekker voor je botten, Theo! Hier hopen we dat het zaterdag meer bewolkt is dan mogelijk een bui...
Hij geeft nu weer de normale temperaturen aan..dacht al ruim boven de 30 en dat 's ochtends..gaat lekker begin april  :biggrin2:
eelke schreef: Euh, nee.
Dat dacht ik al, in het kader van, die hebben toch zwemvoeten  ???. Maar er zitten hier dus 2 ganzen in de boom, lawaai te maken voor 10. Meneer Lique zei het vandeweek al en toen zei ik ook...was vast wat anders. Maar nee, ze zijn het echt. Zal kijken of ik ze op de plaat kan zetten dan  :biggrin2:
Angelique schreef: Dat dacht ik al, in het kader van, die hebben toch zwemvoeten  ???. Maar er zitten hier dus 2 ganzen in de boom, lawaai te maken voor 10. Meneer Lique zei het vandeweek al en toen zei ik ook...was vast wat anders. Maar nee, ze zijn het echt. Zal kijken of ik ze op de plaat kan zetten dan  :biggrin2:
Dan zou ik ook even goed kijken of Niels er niet bij zit  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door