Kim_S schreef: Goeie buren of buren van de overkant?Buren van de overkant :-) (als je de overkant van de rivieren bedoelt dan :-)![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Goeie buren of buren van de overkant?Buren van de overkant :-) (als je de overkant van de rivieren bedoelt dan :-)![]()
Angelique schreef: Buren van de overkant :-) (als je de overkant van de rivieren bedoelt dan :-)Check 8)
Angelique schreef: Angels een beetje gegeten en wat gedronken *geeftdeburgermoed*Goed zo Angels!
Angelique schreef: Is dat nou gewoon dat ganzen bovenin een boom zitten ???Euh, nee.
Angelique schreef: Is dat nou gewoon dat ganzen bovenin een boom zitten ???Die dachten laten we eens gek doen
TMG1961 schreef: Het wordt warm hier vandaagJeetje zeg, das lekker voor je botten, Theo! Hier hopen we dat het zaterdag meer bewolkt is dan mogelijk een bui...
http://www.weerplaza.nl/nederland/Brunssum/7192
Mini's 3-tal schreef: Jeetje zeg, das lekker voor je botten, Theo! Hier hopen we dat het zaterdag meer bewolkt is dan mogelijk een bui...Hij geeft nu weer de normale temperaturen aan..dacht al ruim boven de 30 en dat 's ochtends..gaat lekker begin april
eelke schreef: Euh, nee.Dat dacht ik al, in het kader van, die hebben toch zwemvoeten ???. Maar er zitten hier dus 2 ganzen in de boom, lawaai te maken voor 10. Meneer Lique zei het vandeweek al en toen zei ik ook...was vast wat anders. Maar nee, ze zijn het echt. Zal kijken of ik ze op de plaat kan zetten dan
Angelique schreef: Dat dacht ik al, in het kader van, die hebben toch zwemvoeten ???. Maar er zitten hier dus 2 ganzen in de boom, lawaai te maken voor 10. Meneer Lique zei het vandeweek al en toen zei ik ook...was vast wat anders. Maar nee, ze zijn het echt. Zal kijken of ik ze op de plaat kan zetten danDan zou ik ook even goed kijken of Niels er niet bij zit![]()