Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Beetje geslapen Angelique?

Al weer aan mijn huishoudplanning begonnen, maar wel minder zin dan gisteren :P al wat met de was gedaan en long geportioneerd voor op de droger. Zo de trap maar eens stofzuigen en schoonmaken, wat in de tuin rommelen. Dan de honden opladen, ff langs de dierenwinkel om een tekenband en dan naar het bos, eens kijken of ik die gekke bomen nog kan vinden. Beetje werken ook nog, dan langs mijn zusje om alvast eea uit te leggen voor het weekend en dan zit de dag er al weer op :)
Oh ja, tussen door nog ergens sleutels bij laten maken.
zhiva schreef: werkte hier prima  ;)

http://www.brekz.nl/muizen-rattenvallen ... uizen.html
Dat ziet er goed uit !!  Die ga ik maar bestellen denk ik, of heb je die van jou niet nodig ?? Wil je hem dan aan mij uitlenen of verkopen? Het nadeel van de houten vallen met gaas is dat de gevangen muis een stresshormoon afscheidt waardoor die val maandenlang niet te gebruiken is. Zo'n kunststoffen kun je natuurlijk (lijkt mij) goed afwassen en meteen hergebruiken?

OT: Het is mijn drukke werkdag vandaag. Straks schoolkinderen naar huis brengen, in totaal 32 mensen vervoeren vandaag.  :drive1: :drive1: :drive1: :crazy2: :crazy2: :crazy2:
-Annemarie- schreef: Geen grote zorgen, hoop ik?  :-\  :bigarmhug:
Tot op heden ben ik nog niet amused. Ligt erbij als een dooie vogel, eet niks enz.  :( Weinig geslapen dan ook, ik dan, zij wel, maar dat had weer meer te doen dat Broer aan het spoken was en Jane het wel heel gezellig vond om samen op de bak te liggen  ::) :)
Angelique schreef: Tot op heden ben ik nog niet amused. Ligt erbij als een dooie vogel, eet niks enz.  :( Weinig geslapen dan ook, ik dan, zij wel, maar dat had weer meer te doen dat Broer aan het spoken was en Jane het wel heel gezellig vond om samen op de bak te liggen  ::) :)
Jakkie, altijd naar dit soort vage dingen.  :(  Sterkte, ik hoop dat het een kort dipje is, en ze vandaag een beetje bijtrekt.  :duimen:
Nynke schreef: Dat ziet er goed uit !!  Die ga ik maar bestellen denk ik, of heb je die van jou niet nodig ?? Wil je hem dan aan mij uitlenen of verkopen? Het nadeel van de houten vallen met gaas is dat de gevangen muis een stresshormoon afscheidt waardoor die val maandenlang niet te gebruiken is. Zo'n kunststoffen kun je natuurlijk (lijkt mij) goed afwassen en meteen hergebruiken?

OT: Het is mijn drukke werkdag vandaag. Straks schoolkinderen naar huis brengen, in totaal 32 mensen vervoeren vandaag.  :drive1: :drive1: :drive1: :crazy2: :crazy2: :crazy2:
ik had die van mij ook geleend  ;) Ik wist niet van dat stresshormoon eerlijk gezegd en heb er echt heel veel muizen mee gevangen. Niet dat het veel effect had trouwens, Mayby kwam van de week alweer met een muisje binnen en Kaya kan uren gebiologeerd naar de voliere staren 's avonds :-X

Werk ze!
Angelique, dat is echt vervelend en verontrustend, Angels ziek en flink ook en geen idee wat er zou kunnen zijn.
Bah, ik hoop op een herstel. Temp. heb je natuurlijk al opgenomen.
Wij hebben als stelregel, een hond kan ook wel eens echt ziek zijn, maar.....met maximaal drie dagen toch a.u.b. wel wat verbetering.
Zo ver is het nog niet. Krijg je er wel wat vocht in?

Hanny
Hanny schreef: Angelique, dat is echt vervelend en verontrustend, Angels ziek en flink ook en geen idee wat er zou kunnen zijn.
Bah, ik hoop op een herstel. Temp. heb je natuurlijk al opgenomen.
Wij hebben als stelregel, een hond kan ook wel eens echt ziek zijn, maar.....met maximaal drie dagen toch a.u.b. wel wat verbetering.
Zo ver is het nog niet. Krijg je er wel wat vocht in?

Hanny
Temperaturen doe ik een paar keer per dag. Het schommelt zo tussen normaal en 39,5. De koortsremmer die ze gisteravond gekregen heeft doet dus wel wat, maar houdt niet over. Geen idee wat er is. Vrijdagavond werd ze ziekjes, maar niet verontrustend, zaterdag was ze uit het hum, maar koekje ging er nog wel in, eten mochten we houden. Zondag knapte ze weer op, savonds normaal gegeten, keffertje werkte ook weer, dus wij blij. Maandag gewoon, dinsdagmiddag kakte ze weer in, maar nu iets sneller, had toen ook koorts, dus savonds maar even naar de da gegaan. Die vermoedt zo op het eerste een virusje, tenminste, dat hoopt hij en dat zal ze toch zelf moeten opknappen. Dag of drie moet het beter zijn, maar voorlopig is ze vandaag dus beroerder dan gisteren. Beetje verdunde vla likt ze wel op, maar dan in de orde van een eierlepeltje. Vanmorgen heb ik haar wel uitgebreid zien drinken, daarna heeft ze alleen maar voor del gelegen. Het haalt adem en knippert met de ogen  :( Morgen wil ik dus echt iets verbetering zien anders ga ik meteen terug voor nader onderzoek.
Duimpjes de lucht in dus voor Angels dat ze snel zich beter gaat voelen.

Ook hier vandaag even een ziekenboeg. Wederlief heeft me op het werk gebeld met de vraag of ik naar huis wilde komen.
"Chakotay heeft een bij opgegeten. Hij blijft overgeven en geeft een hele zieke indruk" Hij had de DA al gebeld en we konden gelijk komen. Da heeft hem volledig nagekeken. Klein beetje verhoging maar niets om je druk over te maken. Niets te voelen in de buik en geen zwellingen in de keel. Waarschijnlijk heeft de bij in de slokdarm geprikt en is dit zeer geirriteerd. We zijn een prikje tegen het braken en antibiotica rijker en hij voelt zich al ietsje beter gelukkig. Kaya eet weer eens een aantal weken zeer slecht en in combinatie met het overdreven waakse gedrag, graven (nesten maken) en heel erg mieperig zijn, die ook maar een check up gedaan. Conclusie : zeer waarschijnlijk schijnzwanger. Sterillisatie zit er financieel nu gewoon even niet in dus maar even aankijken en als het echt te erg wordt (oftewel ik niet langer kan aanzien dat ze zichzelf uithongert)  mag ze galastop hebben. Ik ken dit spul niet dus advies is welkom ;)
Ok,zullen we gewoon afspreken dat iedereen zich morgen gewoon weer beter voelt?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door