Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

zhiva schreef: nope, Walvis komt gewoon bij de garage vandaan  ;)

en die hutspot da's peen en uien neem ik aan?  (wanneer?!?!?!? :dribble:  )
Wat grappig! Daar zijn er natuurlijk ook gewoon meer van  ;D
Veel plezier met je Walvis!  8)

Hahaha ja dat klopt. Maar gebak mag ook hoor  :biggrin2:
zhiva schreef: nope, Walvis komt gewoon bij de garage vandaan  ;)

en die hutspot da's peen en uien neem ik aan?  (wanneer?!?!?!? :dribble:  )
Oh, wat ik nog vergeet te zeggen: Pas op dat je straks niet alleen nog maar wilt rijden :biggrin2: Even vlees brengen naar Zweden? Geen probleem... Even konijn halen in België met een aanhanger? Ik kom eraan...

Be warned ::)
Mini's 3-tal schreef: Staat het schakelaartje dat aan datzelfde pookje zit op on? Op mijn 307 deed ie t eerst ook niet goed, maar dat kwam achteraf gezien door de trekhaakverlichting. Heb er een merk-specifieke kabelset van Thule opgezet en toen deed alles het. Kortom, het kunnen best veel kleine dingetjes zijn :biggrin2:

Navtech ken ik niet, zo luxe was mijn barfmobiel net niet.
Ik heb dus echt helemaal niet meegekregen dat jij ook een 307 hebt gehad  :-[ Ja, zelfs dat knopje (draaidingetje) heb ik netjes op on gezet. De garage kijkt er maar ff naar. Dan mogen zij lekker gaan prutsen. Ik ga nu alleen nog maar genieten van een auto die rijdt wanneer je dat van hem vraagt  8)
Mini's 3-tal schreef: Oh, wat ik nog vergeet te zeggen: Pas op dat je straks niet alleen nog maar wilt rijden :biggrin2: Even vlees brengen naar Zweden? Geen probleem... Even konijn halen in België met een aanhanger? Ik kom eraan...

Daar heb ik zonder Walvis ook al last van  :biggrin2:

Ooooh als ik toch weer eens een auto heb...  :D
Mini's 3-tal schreef: Oh, wat ik nog vergeet te zeggen: Pas op dat je straks niet alleen nog maar wilt rijden :biggrin2: Even vlees brengen naar Zweden? Geen probleem... Even konijn halen in België met een aanhanger? Ik kom eraan...

te laat........    ;D ;D ;D
Wij dachten 1 muis in de tuin te hebben. Al jaren. We hadden het beestje Frits genoemd, want de eerste keer dat we um zagen, was op de dag dat Frits Philips overleed. (Wikipedia: 5 december 2005) Net was ik in de tuin in de buurt van de kippenren en zag ik Frits lopen. 2 Seconden daarna zag ik er eentje bij komen en een halve seconde daarna nog 1. Da's dus mooi balen  :-\ :-\ :-\  nu maar eens bedenken wat we daaraan kunnen doen zonder moord of doodslag  :-\ :-\
Nynke schreef: Wij dachten 1 muis in de tuin te hebben. Al jaren. We hadden het beestje Frits genoemd, want de eerste keer dat we um zagen, was op de dag dat Frits Philips overleed. (Wikipedia: 5 december 2005) Net was ik in de tuin in de buurt van de kippenren en zag ik Frits lopen. 2 Seconden daarna zag ik er eentje bij komen en een halve seconde daarna nog 1. Da's dus mooi balen  :-\ :-\ :-\  nu maar eens bedenken wat we daaraan kunnen doen zonder moord of doodslag  :-\ :-\
8 jaar is ook wel extreem oud voor een muis  :biggrin2:
Ik bedacht me vanmiddag toen de buurman kwam vragen of hij wat spullen in mijn vriezer mocht onderbrengen omdat die van hen stuk is, dat het best genant is dat ik hem als eenpersoonshuishouden met vier vriezers slechts een halve la ruimte kon bieden  :P :biggrin2: 8)

OT nog 1 dagje werken en dan een weekendje Madrid. Zin in, en erg aan toe  :).
Angelique schreef: Leuk Judith, veel plezier daar!

Ik lig maar weer eens op de bank. Angels is niet lekker in orde, dus die ga ik maar lichtjes bewaken  :(
Niet leuk.
Angels is toch niet zo oud?
Hopelijk ligt je bank lekker.
Ik was na een weekje bank slapen toch blij dat ik weer in mijn bed mocht.
Nee, geen ruzie met Jan. Maar een kleine Houdini die in de gaten gehouden moest worden. 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door