Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Martine-Tom schreef: Ik ben net gewoon aangereden :O
Een vrouw achter het stuur die moeite heeft met spiegelen en mij over het hoofd zag (wat al een prestatie op zich is) Ze raakte me op mijn heup aan de linkerkant, hemel zij dank liep Tom rechts van mij, moet er toch niet aan denken wat er gebeurd had kunnen zijn....pfff.
Jeetje dat is schrikken! Ik hoop dat je niks mankeert.
Dat is schrikken Martine. Hopelijk alles goed met je en niets ernstigs aan de hand

Noppie is goed geschrokken buiten van bloempot, daar staat een klein boompje in maar de rand is door de vorst kapot en kennelijk is daar stukje vanaf gevallen toen ie erop sprong..is behoorlijk grote pot..toen ie eraf sprong nam touw losse stukken rand mee en daarvan schrok ie heel erg. Net buiten aangelijnd, hij wilde echt niet in de buurt van de pot komen..begon al waarschuwend te miauwen toen ik met hem bij pot kwam. Dus nu weer naar binnen. Kan ie even rustig van de schrik bekomen
helemaal gelukkig met 'de walvis' (nieuwe tuut) vandaag late dienst maar dat geeft niets. Mag ik vanavond fijn de spits in met mijn bolide  :biggrin2: Ik snap alleen nog even helemaal niets van de navtech en de cruisecontroll maar dat komt nog wel  ::)
Ik heb vanmorgen de documentaire Blackfish gekocht en gekeken. Ik had er wat meer van verwacht, elke keer als er echt iets leek te komen, zeiden ze eigenlijk weer net niets. Maar triest is het, met nog extra misstanden of niet.
zhiva schreef: helemaal gelukkig met 'de walvis' (nieuwe tuut) vandaag late dienst maar dat geeft niets. Mag ik vanavond fijn de spits in met mijn bolide  :biggrin2: Ik snap alleen nog even helemaal niets van de navtech en de cruisecontroll maar dat komt nog wel  ::)
Heerlijk hoor, geniet van "je walvis"!!!
En dat leer je allemaal snel genoeg hoor. :biggrin2:
zhiva schreef: helemaal gelukkig met 'de walvis' (nieuwe tuut) vandaag late dienst maar dat geeft niets. Mag ik vanavond fijn de spits in met mijn bolide  :biggrin2: Ik snap alleen nog even helemaal niets van de navtech en de cruisecontroll maar dat komt nog wel  ::)
Met dat kleine pookje onder je richtingaanwijzer bedien je de cruisecontrol. Zorg dat ie aanstaat en dan druk je als de gewenste snelheid rijdt op het onderste knopje (aan de achterkant zitten er 2) Dan geeft ie zelf gas en rijdt ie in theorie dezelfde snelheid tot de tank leeg is of je remt, ontkoppelt of op het uit-knopje drukt.
Een logeeradres voor de Zoë geregeld voor morgennacht. Ik ga donderdag mee naar de markt en moet dan al om 5 uur op mijn stageplaats zijn. Dwz om 4 uur thuis vertrekken. En dus midden  in de nacht opstaan. Dat leek me niet handig met Zoë dus die gaat dan uit logeren. Ik ga dan wel proberen te regelen om vrijdagochtend vrij te zijn of later te mogen beginnen.
Mini's 3-tal schreef: Met dat kleine pookje onder je richtingaanwijzer bedien je de cruisecontrol. Zorg dat ie aanstaat en dan druk je als de gewenste snelheid rijdt op het onderste knopje (aan de achterkant zitten er 2) Dan geeft ie zelf gas en rijdt ie in theorie dezelfde snelheid tot de tank leeg is of je remt, ontkoppelt of op het uit-knopje drukt.[/quote

hm, de navtech wil een simkaart hebben die ik niet heb  >:(
En de cruisecontroll heb ik echt alle knopjes inmiddels van gehad Michiel, maar doet nog steeds niets....  :'(
Volgende week moet ik hem toch nog even terugbrengen naar de garage voor een beurtje (service van de verkoper) kunnen ze dan mij gelijk vertellen hoe we dit gaan oplossen  ;)

]

thx :) mochten jullie nog hulp met het verhuizen nodig hebben.... er past heul veul in  :biggrin2:
euhm.... als je wilt dat ik op visite kom hoef je het alleen maar te vragen hoor  :P Maar ik ben nog niet zo ver dat ik heel nl van vlees kan/ga voorzien  ;)
Laatst gewijzigd door zhiva op di 01 apr 2014, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
zhiva schreef: euhm.... als je wilt dat ik op visite kom hoef je het alleen maar te vragen hoor  :P Maar ik ben nog niet zo ver dat ik heel nl van vlees kan/ga voorzien  ;)
Ik bedoelde of de "walvis" voorheen ook wel bekend was als de "Barf-mobiel"  ;) Michiel weet wat ik bedoel  8)
Oh, en op visite komen mag gerust hoor! Ik zet de hutspot vast klaar  :biggrin2:
Kim_S schreef: Ik bedoelde of de "walvis" voorheen ook wel bekend was als de "Barf-mobiel"  ;) Michiel weet wat ik bedoel  8)
Oh, en op visite komen mag gerust hoor! Ik zet de hutspot vast klaar  :biggrin2:
nope, Walvis komt gewoon bij de garage vandaan  ;)

en die hutspot da's peen en uien neem ik aan?  (wanneer?!?!?!? :dribble:  )
zhiva schreef: thx :) mochten jullie nog hulp met het verhuizen nodig hebben.... er past heul veul in  :biggrin2:

euhm.... als je wilt dat ik op visite kom hoef je het alleen maar te vragen hoor  :P Maar ik ben nog niet zo ver dat ik heel nl van vlees kan/ga voorzien  ;)
Staat het schakelaartje dat aan datzelfde pookje zit op on? Op mijn 307 deed ie t eerst ook niet goed, maar dat kwam achteraf gezien door de trekhaakverlichting. Heb er een merk-specifieke kabelset van Thule opgezet en toen deed alles het. Kortom, het kunnen best veel kleine dingetjes zijn :biggrin2:

Navtech ken ik niet, zo luxe was mijn barfmobiel net niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door