Stom eigenlijk.....wij gaan ook een paar dagen weg.Hondjes gaan logeren dus er komt niemand in huis.
En toch meen ik dat alles schoon en netjes moet zijn.
Dus ik ben ook aan het zuigen ,dweilen,wassen enzo! ???
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
K&D schreef: Dat komt omdat in een opgeruimd huis thuiskomen zo lekker is.Ja dat is dan weer het nadeel van honden die thuis blijven![]()
Als het een zooi is, kun je gelijk aan het opruimen gaan, plus alle zooi van het weekendje erbij...
koekje schreef: Ik heb was in de machine gedaan.en ook nog aangezet? Dan zou ik zolangzamerhand maar eens de was eruit gaan halen ...
Angelique schreef: Bij de Kärcher klier ik ook nog met water. Zo gek als Anne ben ik nog lang niet, maar over het jaar gezien zijn mijn ramen tegenwoordig vaker schoon te noemen dan voor het KärchertijdperkZou jij niet nog eens bij mij ramen komen lappen met je Kärcher?![]()
Maxi's 3-tal schreef: En een vraag speciaal voor Saskia;Action!! Maar volgens mij zijn ze daar uit het assortiment. Door heeft de laatste gescoord ooit voor me.
Waar zal ik zo'n mooie rubberbezem kunnen vinden voor de vloer?![]()
![]()
-Saskia- schreef: Action!! Maar volgens mij zijn ze daar uit het assortiment. Door heeft de laatste gescoord ooit voor me.
Ronald heeft er laatst een gekocht, zag ik hier. Ik weet niet waar.
Maxi's 3-tal schreef: Zou jij niet nog eens bij mij ramen komen lappen met je Kärcher?Je weet dat ik hoogtevrees heb hé
![]()
Angelique schreef: Je weet dat ik hoogtevrees heb hé![]()
Angelique schreef: Je weet dat ik hoogtevrees heb héEr zit dus geen stang aan? En ook geen lange glazenwasser?![]()
-Saskia- schreef: Er zit dus geen stang aan? En ook geen lange glazenwasser?Nope