Nou, ik heb er absoluut geen verstand van maar ik zou zeggen dat ze het al jaren (al kan dat niet qua leeftijd ) doet! Wat ontzettend knap en beheerst zeg!
ja ze was zeker heel beheerst dj doerak (in het begin natuurlijk wat drukker, maar ze snapt eigenlijk meteen dat ze bij elkaar moesten blijven )
leuk sella! bisou krijgt eerste weekend van mij ook officieel haar aanleg test in Frankrijk
[quote="DJ en Doerak"]
Nou, ik heb er absoluut geen verstand van maar ik zou zeggen dat ze het al jaren (al kan dat niet qua leeftijd ) doet! Wat ontzettend knap en beheerst zeg!
[/quote]
prachtig om te zien mooie hond ook werkt de beacheron niet op 12 uurs lijn? of moet ze dat nog leren? En drentse schaapjes zijn zo leuk schonenbekers ook trouwens heb ze ook gehad veel succes ermee en plezier natuurlijk
bedankt!
@kiara wat bedoel je? dat ze alleen achter de schapen blijft? ik was haar hier alleen maar aan het laten balansen, dus eromheen en ik haar de andere kant op sturen op het laatst kon ik haar op 12 uur laten zitten en liggen. maar dat gaat in het begin nog niet omdat ze dan nog iets te enthousiast zijn
ja bedoel op 12 uur balans sommige moeten dat aanleren (weet niet hoe het bij jouw ras is) maar mijn border deed het zelf al,weet je waar je het ook goed mee kan aanleren met baltraining gaat super goed