Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Sjeu wat een mooierd! En wat fijn dat de kennismaking goed is verlopen! Op zich snap ik het advies van allebei-eerst-aan-lijn heel goed, maar als ik nou onze Laika neem hè, dan zou ik haar liever zonder lijn laten kennismaken. Laika is enorm gespannen wanneer ze aangelijnd een andere hond tegenkomt, die is veel meer bereid om vriendelijk hallo te zeggen wanneer ze van de lijn is. Omdat ik weet dat ze de andere hond ook niet zal aanvallen dan, zou ik proberen haar onaangelijnd te laten kennismaken.

Maar goed, dat stadium zijn jullie al voorbij, en naar de foto's te oordelen komt het helemaal goed! Geniet lekker van elkaar!
Onze katten beginnen haar wat minder erg te vinden, als ze langskomt nog wel een beetje blazen en grommel maar gisteravond toen ze eten kregen gaf Frummel Mishka zelfs al een kopje (hij geeft altijd alles kopjes als hij eten krijgt) en Mara heeft even neusje neusje gestaan zonder iets te doen.  :)
Luna vond het vooral vervelend toen Mishka tussen haar en mijn moeder (=eten) stond en in de weg liep toen Luna ergens lang wilde een keek daarna een tijdje chagrijnig naar Mish.  ;D

Anne, voor Shanti is aan de lijn wel het beste omdat ze soms de neiging heeft erg stoer te gaan in het doen begin als ze los is, aan de lijn lijkt ze zelfverzekerder en doet ze dat niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door