Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Morgen naar de Gamma en alles bestellen voor afzetten terras. Kijken wanneer ze het kunnen bezorgen en dan kijken hoe het geïnstalleerd moet worden. Ben niet zo'n klusser, ben al blij als ik een schoenveter los krijg zonder dat deze in de knoop raakt
Net een rekening ontvangen van mijn nieuwe tandarts. Had gerekend op een hele hoge rekening, had min of meer aangenomen dat ze heel duur waren, omdat ze zo ontzettend de tijd voor me namen. Maar valt dat even mee, 21 euro voor controle en 31 euro voor rontgenfoto's van mijn hele gebit.
Oef hele opluchting.  :)
hannabelgje schreef: Ik ga zometeen naar een sollicitatiegesprek en dat is ook geen grap. Pfff ik heb nu al de zenuwen. Ik wil deze baan zoooo graag hebben!!
succes

OT: Noppie deed weer eens moeilijk over z'n KVV..uiteindelijk heeft ie 55 gram gegeten van de 125 die hij 's ochtends krijgt. Voorheen gaf ik hem dan wat spiervlees van Pixie maar daar begin ik niet meer aan. Denk dat ie vanavond honger zal hebben.
Door Martine-Tom
Ik ben net gewoon aangereden :O
Een vrouw achter het stuur die moeite heeft met spiegelen en mij over het hoofd zag (wat al een prestatie op zich is) Ze raakte me op mijn heup aan de linkerkant, hemel zij dank liep Tom rechts van mij, moet er toch niet aan denken wat er gebeurd had kunnen zijn....pfff.
Jeetje Martine dat is schrikken! Sterkte!
Gesprek ging best goed ( maar dat dacht ik de vorige keer ook en dat is ook niks geworden)
Nu krijg ik binnen 1,5 week te horen of ik op een tweede gesprek mag of dat het hier eindigt. 
Nu even iets eten en dan de hondjes naar mijn ouders brengen en weer braaf naar mijn stage.
Me net rot geschrokken..Noppie buiten aan lijn vastgemaakt, had halsbandje om. Hoor ik opeens een hoop lawaai, was ie ergens van geschrokken en was zich echt aan het rollen,ophangen en wurgen aan halsband om weg te komen. Gelijk halsband af en naar binnen, geen zin om straks een kat met een nek hernia of erger te hebben.

Vanochtend alles besteld bij de gamma en ze komen het donderdag leveren, dan al het hout beitsen en hopelijk blijft het dan vanaf zaterdag overdag lang genoeg droog om alles te monteren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door