Vorig jaar is het gordijn de kliko in gegaan, want echt versleten. Toch maar weer wat uitzoeken.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*Dorothea* schreef: vandaag het eerste konijn met maden alweer gezien...*kuch* ja ik ook. Ik was een projectje vergeten
*Marga* schreef: Die kan je heel goedkoop halen bij de action en doet het nog goed ookHoe bedoel je kattenstaarten ? Stikt hier van de vliegen en Nelson is bang voor het gebrom nadat hij zijn tanden in een wesp heeft gezet als jonge hond.![]()
Hier nog niet opgehangen, nog geen vlieg gezien..
Wij hebben kattenstaarten.. ideaal...
Kaela schreef: ik heb gezocht in de action, maar kon geen vliegengordijn vinden. Bij welke afdeling moet ik zoeken?ze stonden vorig jaar bij de zomer en vakantiespullen denk ik, bbq, tuinkaarsen, vliegevangers. Ik ben er nog niet naartoe geweest; als die kleine zich hier wat gedraagd ga ik vanmiddag even kijken.
Danny schreef: Houden die kattestaarten dan ook muggen tegen als je 's avonds de deur nog open hebt staan?Ja hoor. Tis natuurlijk niet 100% proof, maar voor hier wel de beste optie
marjan23 schreef: Wij gebruiken al een een paar jaar insect free systeem tegen vliegen. Want met een schaap naast de deur zie je door de vliegen het plafond anders niet meer.Werkt dit echt zo goed?
Ik moet weer bestellen, maar het helpt echt. Geen vliegen en fruitvliegen meer. Zelfs geen vliegengordijn, al ga ik die wel weer ophangen als extra
http://www.insect-free.eu/index.php?rou ... ation_id=4