Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nadia schreef: Ohh onze asperges waren echt heerlijk! Heb alleen een beetje teveel. Heb nog een pond over. Even kijken wat we daar mee gaan doen.
*wijst enthousiast op zichzelf*  :biggrin2:
eelke schreef: Nu een asperge soepje. Saskia, ze vallen tegen. Zelfs in de soep smaken ze nog naar grond  :-X ze komen uit de supermarkt, en niet bij de boer vandaan... :-\
Oh, dat is een mega-desillusie... Wat erg.  :'(
Door Mowgli
Rotdag vandaag, mijn baas op bezoek voor een moeilijk gesprek en hij ging weer laat weg, dus geen zin meer gehad om te koken  :-\ Hamburgers en patat gehaald bij de pub om de hoek.
Door Kim_S
Mowgli schreef: Rotdag vandaag, mijn baas op bezoek voor een moeilijk gesprek en hij ging weer laat weg, dus geen zin meer gehad om te koken  :-\ Hamburgers en patat gehaald bij de pub om de hoek.
Hè jakkes das nie leuk...  :-\
Knuf!  :bigarmhug:
Mowgli schreef: Rotdag vandaag, mijn baas op bezoek voor een moeilijk gesprek en hij ging weer laat weg, dus geen zin meer gehad om te koken  :-\ Hamburgers en patat gehaald bij de pub om de hoek.
:bigarmhug:

Hier aardappeltjes en vlees uit de oven, sperziebonen bij. Ik moet nog steeds nadenken als ik sperziebonen tik, ben nog van de generatie sperciebonen, en dan staat er meteen een rood kriebeltje onder het woord.  :D 
Blijkbaar is het de meest voorkomende 'alternatieve' spelling. In dat alternatieve kan ik me dan wel weer vinden.  :biggrin2:
Door Mowgli
-Annemarie- schreef: :bigarmhug:
Dank  :-*

-Annemarie- schreef: Ik moet nog steeds nadenken als ik sperziebonen tik, ben nog van de generatie sperciebonen, en dan staat er meteen een rood kriebeltje onder het woord.  :D 
Hier hetzelfde "probleem"  :biggrin2:
Door Kaela
Luxe kaasfondue met wat meer eetwaren erbij, ijs en slagroom toe. Wij zijn nog-net-geen-twee-handen-vol jaren samen, dus we gaan onszelf lekker verwennen vanavond, met een filmpje erbij.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door