Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Naomi B
Grrr doe daarstraks zo'n flesje calgonit schoonmaakspul voor de afwasmachine in de machine. Hele toer gedraaid. Is dat folie niet opgelost dus heeft het niks gedaan. Nu maar klein gaatje geprikt en weer opnieuw draaien. Zonde zeg!
Door Mowgli
Anne in Duitsland schreef: Ja erg, van één keer per jaar ramenlappen (en ook alleen dan als er iets schoonfamilieachtigs dreigt langs te komen) naar één keer per week. Ik denk dat ik zo meteen maar even bij de buren ga aankloppen. :biggrin2:
Je mag bij ons ook wel even komen lappen hoor  :biggrin2: Hier 2 woningen die gelapt moeten worden *geeft het startschot voor de Kärcher-ramenlap-tour 2014*
Door Mowgli
Ik heb vandaag de wc en de wastafel van de woonkamer badkamer gereinigd (grote schoonmaakbeurt was vorige week al), met de Franse slag de huiskamer opgeruimd en - gestofzuigd en de keukenvloer gedweild.
Door Kim_S
Mowgli schreef: Je mag bij ons ook wel even komen lappen hoor  :biggrin2: Hier 2 woningen die gelapt moeten worden *geeft het startschot voor de Kärcher-ramenlap-tour 2014*
*Schrijft ook vast in voor uuuuhhhhhm..... 8 ramen*  :biggrin2:
Door -Annemarie-
Ohhhh, de Kärcher Window dinges.  :groupwave2:
Ik sta sinds twee jaar nog steeds met plezier de ramen te zemen met dat ding. Is in de 25 jaar daarvoor nog nooit voorgekomen.  :biggrin2:  Niet dat ik nu veel vaker zeem, maar het gaat wel makkelijker.  ;)
Door -Saskia-
Zit er een steel aan?  :biggrin2:

Ik heb van die achterlijk hoge ramen en sta doodsangsten uit op de hoogste trede van mijn ladder. En dan nog kan ik precies de bovenkant van de ramen niet bereiken. *dwerg-alert*
Door eelke
Ik moet ook erkennen dat ik nu ook 'los' ben.  8) maar dat heeft er ook volledig mee te maken dat mijn zusje dit weekend in huis komt oppassen, en dan dus alleen van binnen en van buiten schoon en opgeruimd moet zijn, want die komt natuurlijk op meer plaatsen dan normale visite :P

Ik heb ook een planning.
Vandaag de beneden verdieping.
Morgen de boven verdieping.
Donderdag moet ik heel huishoudelijk 4 a 5 kg stoofpot maken, spullen pakken, en laatste klusjes doen; dan ook nog ramen zemen, trapkast opruimen, kast in de kamer opruimen, schuur opruimen, en alle was wegwerken. En da's extra was, want zo ben ik nu bv ook de kussenhoezen van de kussens op de bank aan het wassen enzo  ::)

En dan vrijdag nog eens alles nalopen want dan is het beneden uiteraard gewoon weer vies  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door