Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nynke schreef: Ja leuk !! Ik dacht dat 1 april tot 1 september de honden officieel niet los lopen mogen, of in bepaalde gedeelten, vandaag dus nog welDe regels zijn versoepeld las ik vanmorgen, dus dat was prettig!![]()
chipjolie schreef: ik vind het vreselijk daar... veeeeeel te druk en alleen maar aso types met pittbulls dus ik vermijd absoluut die bossen met mijn honden (ook kralingse bos is er zo een waar ik niet meer kom )Op maandag blijkbaar niet, het was er doodstil en we hebben geen enkele pittbull gezien. Dat maakt onze hond ook niet zo uit, ze valt op zulke types! Bij ons in het park komen we ook veel 'enge' honden tegen, maar daar is ze meestal dikke vrienden mee.
Tanna schreef: Op maandag blijkbaar niet, het was er doodstil en we hebben geen enkele pittbull gezien. Dat maakt onze hond ook niet zo uit, ze valt op zulke types! Bij ons in het park komen we ook veel 'enge' honden tegen, maar daar is ze meestal dikke vrienden mee.Ik wou net zeggen, "bij jullie"" ook een hoop van de zogenaamde aso-honden
Tanna schreef: Op maandag blijkbaar niet, het was er doodstil en we hebben geen enkele pittbull gezien.Dan slapen die "pitbull-typen" vast allemaal hun roes van het weekend uit
Nynke schreef: Ik wou net zeggen, "bij jullie"" ook een hoop van de zogenaamde aso-hondenIk ken 2 Dalmaten, de ene is heel onverschillig naar andere honden en loopt alleen maar in het kleine parkje bij de begraafplaats. De ander is een teefje dat erg druk was toen ze jong was en inmiddels naar Ridderkerk is verhuisd.Heb er nog nooit, letterlijk nooit, problemen gehad. De enige hond waarvan ik me kan herinneren dat ie een hond van mij aanviel, was een Dalmatiër
![]()
![]()