Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

*Dorothea* schreef: ja balen is dat, dat had ik 2 jaar geleden, ik zit nu steeds met knikkende knieen m'n aangifte in te vullen.
Is nu 2e jaar achter elkaar (maar dat komt omdat ik pas eind vorig aangifte deed, ik kreeg de brief heel laat en heb in december pas aangifte gedaan), dus heb nu wijzigingsformulier voor UWV uitgeprint (moest ik toch al, vanwege zetel - al is een wijzigingsformulier met "ik heb geen idee hoeveel ik ga werken en hoeveel ik betaald ga krijgen en hoeveel ik minder ga werken in de baan die ik al had" niet heel handig, maar sowieso kent het UWV de mogelijkheid "ik ben gehandicapt en heb 2 banen" of "ik ben gekozen politica" (is iets anders dan loondienst) niet.) zodat zij eens stoppen met die heffingskorting. Snap ik meteen waarom ik die uitkering toch zo hoog vond, maar ik dacht dat dat aan de ondoorgrondelijke wegen van het UWV lag.
Bah weer vroeg op vanmorgen en het voelde echt als 4.15 ipv 5.15. Tweede week stage en ik heb er nog minder zin in dan in de eerste. :-X
Zo niet mijn ding stagelopen. Morgenvroeg sollicitatiegesprek voor een baan die ik heeeeeeel graag wil en dan mag ik fijn uitslapen vantevoren. :)
Ik ben opeens superduizelingen als ik beweeg. Ik wil graag de zomertijd de schuld geven, maar ben bang dat het een evenwichtsorgaan is. Ik hoop nog even dat het het de melatonine is die ik nam om in te kunnen slapen, maar die slik ik vaker en ik heb nog nooit eerder 2 kasten geraakt oo weg baar de wc.
zhiva schreef: Wat een heerlijk weekend! Fantastisch weer gehad, lekker in de tuin aan het prutsen geweest.
Met de hondjes gewandeld, met stieflief film gekeken, vandaag bij Mini en Maxi van het uitzicht genoten en de nijntjes opgehaald.
Én bovenop dit alles een nieuwe auto gekocht  ::) (Dit omdat mijn baleno er 2 weken terug de brui aan heeft gegeven en wij dus met de trein terug zijn gekomen uit Deventer.  :'(  ) De belasting is mij dit jaar goedgezind geweest dus het kwam nu even heel goed uit.
Ik voel me nu gewoon Queen of the world in deze auto, die ik liefkozend 'de walvis' heb genoemd. Het is een Peugeot 307 SW 2.0 en ik vind het een joekel  ::)  Morgen mag ik hem ophalen.
Zo blij!  :mbounce:
Ik wens je heel veel geluk en rijplezier met je nieuwe "joekel" van een auto! :-*
Al naar een afspraak voor het werk geweest, daarna vlees opgehaald.
Zo keukenkastjes soppen, honden uitlaten, en om 2 uur weer op het werk. Daarna eten, naar het bos, en daarna naar oma om de geleende kruiwagen terug te brengen. En dan naar bed  :biggrin2:

Druk dagje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door