Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Laura2004 schreef: Echt zo leuk,  mijn beste vriendin wordt 30 jaar binnenkort en haar moeder wil haar verrassen met een feestje en dan vooral met mijn aanwezigheid daar, maar aangezien ik nauwelijks inkomen heb hier was het financieel voor mij niet mogelijk om naar NL te reizen,  krijg ik net een bericht dat zij mijn ticket betaalt,  zo lief en leuk! Ik heb echt zin om weer even in Nederland te zijn en helemaal voor deze gelegenheid.  Ik ben blij :daisy:
Wat ontzettend lief!!  :D
Ik mag de bruidstaart maken voor mijn zoon's bruiloft. Gisteren kwamen ze vertellen wat ze willen. Rechthoekig, mokka en slagroom. Twee lagen, kleur wit.
Dus...op zoek naar ideeën. Lekker de hele ochtend snuffelen op pinterest. Langzaam komt er een plan in mijn hoofd. :D
Laura2004 schreef: Echt zo leuk,  mijn beste vriendin wordt 30 jaar binnenkort en haar moeder wil haar verrassen met een feestje en dan vooral met mijn aanwezigheid daar, maar aangezien ik nauwelijks inkomen heb hier was het financieel voor mij niet mogelijk om naar NL te reizen,  krijg ik net een bericht dat zij mijn ticket betaalt,  zo lief en leuk! Ik heb echt zin om weer even in Nederland te zijn en helemaal voor deze gelegenheid.  Ik ben blij :daisy:
dat is echte vriendschap wat fijn dat ze dat kan doen voor je  ;)
Lekker hoor Laura!
Kippen uitgebreid verzorgd en wat kippen verrijking in de ren aangebracht. De caviaflat schoongemaakt en die zitten nu fijn aan hun schone hooi te knabbelen. 
Nu cadeautje in gaan pakken want broerlief is jarig vandaag. Ik heb geen cadeau voor hem gekocht, maar iets voor mijn nieuwe neefje. Dat zal em leren. :P
Vanmiddag verder in de tuin. De kas moet opgezet worden zodat mijn komkommerplant de grond in kan en ik kan voorzaaien in de kas.
henneke schreef: dat is echte vriendschap wat fijn dat ze dat kan doen voor je  ;)
Haar mams betaalt :), zij is mijn surrogaatmoeder, hele lieve vrouw. Idd super fijn dat ze dit voor me (en haar dochter) wil en kan doen. Ik denk ook dat mijn vriendin mij wel een leuk cadeau vindt :biggrin2: Ik kan niet wachten tot ik haar gezicht zie als ze mij ziet 8)
Bezoek van de fokkers van Duke gaat ff niet door. Helaas maar andere keer beter. En dan hebben ze ook tijd om lekker mee te eten. Want als we eenmaal aan de klets zijn ;).

Nu tijd over. Denk dat ik maar eens nagellak ga opzoeken en mn tenen een lentekleurtje ga geven.
Ik ben niet zo'n fan van bleekselderij, dus als dat in mijn groententas geef ik het meestal aan een kennis met een slowjuicer. (Wat moet je ook met zo'n hele bos, ik heb soms 1 stengeltje nodig in een saus, maar dan hou je nog gigantisch veel bleekselderij over.) Die had gisteren van de vegetarische slager veganistische kaas gekregen die over datum was, dus daar kreeg ik wat plakjes van. Ik maak nu pizzadeeg en eet vanavond lekker pizza!
Oeps. Ik dacht een manier gevonden hebben om de balkondeuren veilig op een kiertje te zetten. Het ging een paar dagen goed, maar ik heb net toch 3 katten van het balkon gevist.
Gelukkig is alleen Plien dapper genoeg om meteen bij de buren te gaan kijken en die is zo op eten gericht dat ik haar altijd weer terug krijg (tenzij de buren met worst gaan zwaaien ofzo).

Nog even wachten op vakantiegeld en dan snel een ren laten bouwen...
fem fatale schreef: Oeps. Ik dacht een manier gevonden hebben om de balkondeuren veilig op een kiertje te zetten. Het ging een paar dagen goed, maar ik heb net toch 3 katten van het balkon gevist.
Gelukkig is alleen Plien dapper genoeg om meteen bij de buren te gaan kijken en die is zo op eten gericht dat ik haar altijd weer terug krijg (tenzij de buren met worst gaan zwaaien ofzo).

Nog even wachten op vakantiegeld en dan snel een ren laten bouwen...
Morgen winstuitkering  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door