Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

- Judith - schreef: Ow wat goed! Ben heel benieuwd hoe het is geworden  :-*
Je kent het waarschijnlijk niet meer terug. Het is zo goed als klaar gewoon. Deze week nog de laatste dingen inpakken en dan buffelen met allllllllll die kleine klusjes als badkamermeubel in elkaar zetten en ophangen, afzuigkap ophangen en aansluiten op het afvoerkanaal, lampen in elkaar zetten en aansluiten, spanningsslof aansluiten, etc, etc.
TMG1961 schreef: Ik ga rondje lopen met Pixie. Noppie is weer vervallen in zijn oude gemekker, vandaag al sinds 1 uur vanmiddag. Moet er echt even tussenuit om tot rust te komen.
Verstandig denk ik. Gelukkig is t geen Siamees, die doen dat vaak, heel vaak!
Kaela schreef: Ik ben vanmiddag uitgebreid besnuffeld, belikt en bekwijld. Wat ook in de lijn der verwachting lag. Dat het me bij thuiskomst nog een keer gebeurde niet  ::). Iemand rook hele mooie, lieve dames  :P
De dames waren gevloerd na al dat likken snuffelen en kwijlen. De heer des huizes ook. Uiteraard zijn we zeer nieuwsgierig naar het resultaat van de inspanningen.
Juffie is broeds. Da's niet handig :thumbdown: want we hebben geen haan en dus ook geen kuikentjes in wording. Gisteren 20 keer van het legnest afgehaald en ook de legnesten een paar uur weggehaald, maar dat is weer lastig omdat de andere 3 wel hun eitjes wilden leggen. 

Straks lekker wandelen en bbq-en bij Barbara en Ronnie  :daisy: :daisy: :daisy:
Mini's 3-tal schreef: Verstandig denk ik. Gelukkig is t geen Siamees, die doen dat vaak, heel vaak!
Ik heb geen probleem mee dat ie tegen me praat. Maar dat doet hij niet..hij klaagt, zeurt de hele tijd.
En ik weet zeker dat zelfs de grootste katten liefhebbers na uren naar zijn gezeur/geklaag geluisterd te moeten hebben hem het liefst buiten de deur zouden zetten.
TMG1961 schreef: Ik heb geen probleem mee dat ie tegen me praat. Maar dat doet hij niet..hij klaagt, zeurt de hele tijd.
En ik weet zeker dat zelfs de grootste katten liefhebbers na uren naar zijn gezeur/geklaag geluisterd te moeten hebben hem het liefst buiten de deur zouden zetten.
Siamezen doen dat ook. Klagen om te klagen. Ook ooit midden in de nacht. Ik kan mezelf daar redelijk goed voor afsluiten en hoor het dan gewoon niet meer. 
hannabelgje schreef: Siamezen doen dat ook. Klagen om te klagen. Ook ooit midden in de nacht. Ik kan mezelf daar redelijk goed voor afsluiten en hoor het dan gewoon niet meer.
Je hebt hem gehoord toen we buiten stonden. Met dat volume klaagt ie nu al sinds vrijdagmorgen aan een stuk door. De enigste keren dat ie zich stil houd is 's nachts en als ie eten krijgt en 's avonds van 6 tot 10.

Kon er net niet meer tegen en ben echt compleet verbaal uitgeflipt tegen hem.

Ik hoop dat als het terras afgezet is hij wat minder klaagt want op deze manier haal ik de 53 niet
TMG1961 schreef: Je hebt hem gehoord toen we buiten stonden. Met dat volume klaagt ie nu al sinds vrijdagmorgen aan een stuk door. De enigste keren dat ie zich stil houd is 's nachts en als ie eten krijgt en 's avonds van 6 tot 10.

Kon er net niet meer tegen en ben echt compleet verbaal uitgeflipt tegen hem.

Ik hoop dat als het terras afgezet is hij wat minder klaagt want op deze manier haal ik de 53 niet
je hebt zelf ook Siamees bloed Theo ?
Echt zo leuk,  mijn beste vriendin wordt 30 jaar binnenkort en haar moeder wil haar verrassen met een feestje en dan vooral met mijn aanwezigheid daar, maar aangezien ik nauwelijks inkomen heb hier was het financieel voor mij niet mogelijk om naar NL te reizen,  krijg ik net een bericht dat zij mijn ticket betaalt,  zo lief en leuk! Ik heb echt zin om weer even in Nederland te zijn en helemaal voor deze gelegenheid.  Ik ben blij :daisy:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door