Dankjulliewel
Ja tja, ik zat al dagen tegenaan te hikken, oja ik moet eens een update schrijven, maar telkens te moe, geen zin, pc staat niet aan etc.
DUs ja eens kijken, maandag middag zijn we allebei naar ons werk gegaan, had al een afpraak met teamleider en groepsleider gemaakt, zonder inhoud uiteraard.
Tja dan moet je het dus vertellen.... Er is geen fatsoenlijke of voorzichtigere manier dus gelijk in een zin op tafel. Daarna project vertelt, en die subprojectleider heeft dan de dankbare taak om dat aan mijn projectgenoten te melden. Dan nog 2 collega's bijelkaar gezocht die ik het zelf wilde vertellen. En mijn teamleider zou het aan bepaalde mensen die in mijn buurt zitten enzo, of al iets meegekregen hadden ook melden. Over het algemeen liepen de gesprekken zeer nuchter en tja technische wereld zeer of feiten, hoe zit het precies, wat de plan van aanpak is enzo. Geeft niet ben zelf ook zo. Overigens heeft mijn teamleider een dochtertje waarvan ze net de schildklier hebben moeten verwijderen.
Naja daarna weer naar huis.
Kreeg toch 's avond wat paniek aanval eerlijk gezegd. Misschien van de bleek wegetroken gezichten van mijn collega's van die dag, of dat we ook maar meteen bezig waren onze vakantie in frankrijk in september te annuleren, of dat ik al sinds zaterdag niet langer dan 2 uur per etmaal geslapen had? Manlief gaat er wat nuchterder mee om, denk dat dat wel echt goed is in deze situatie. Maar ook hij had op een gegeven moment even genoeg van alle belangstelling op zijn werk.
Nou dinsdag dus naar Genk. Smorgens om 8 uur al daar, dan uren wachten in een bed, dan kreeg ie een bloedvatentest. Ze stoppen een leiding in je lichaam via de liesslagader naar boven en spuiten ze wat van een bepaalde vloeistof erin en dan bekijken ze de bloedvaten. En Ronald zegt dat het niet echt aangenaam is want je hoofd wordt daardoor best war en je moet uiterst stilliggen. Oja hij had me maar naar huis gestuurd omdat daar zitten toch niks deed, en dat hij daarna toch 2 uur met een zandzak op zijn lies moest liggen. Wilde hij liever gaan slapen. Verboden op te staan. Blijkbaar moet je ook zeiken van dat spul, dus grote blaas icm met ziekenhuisfles is niet handig!

Ook CT scan gehad. En om half 6 komt er dan een arts langfs die duwt ff op de lies en je mag gaan. Na 24 uur mag je weer alles. Voor die dag verder niks doen.
Uitslagen weten we pas eind volgende week en ik weet niet of we dan heel veel meer weten hoor. Hebben maandagochtend ook niet alles kunnen onthouden, ja dat er testen nodig zijn om te kijken of de tumor om grote bloedvaten zit en hoe zijn eigen structuur is en of ie wel of niet door het hersenvlies zit. Zoiets

Dinsdag eindelijk eens meer dan 2 uur geslapen, volgens mij zegt je lichaam vanzelf wel,joh doei. Naja ben woensdag wel naar mijn werk gegaan, halve dag maar, daarna nog sporten maar daarna moe echt ongelooflijk. Maar verder was de dag goed verlopen. Donderdag ben ik ook naar mijn werk geweest maar had beduidend minder goede dag. Het wisselt zich een beetje af, verschilt een beetje per dag. Ondertussen ook bezig geweest met regelen van kennelpanelen voor in huis, thja je kunt maar voorbereid zijn, kan me nl indenken dat honden tijdelijk niet binnenmogen en daarna niet tegen hem aan mogen bonken, maar dan kunnen ze wel contact hebben en in huis zijn.
Vrijdag avond ook vrienden gebeld die zelf ook veel hebben meegemaakt de laatste jaren, maar gelukkig ook mooie dingen, maar sloeg wel in als een bom.
Nou gisteravond pislink geweest, gewoon kwaad op alles. Nou dat ga ik maar niet meer doen, dat werkt niet zo goed mee.
Gisteren kwam een vriend van Ronald langs en heb ik wel even heerlijk in zonnetje gezeten bij Marjan. Dat heeft ook tot de volgende actie geleid. Ja we stelden dat alsmaar uit, kost geld, en we zijn met die baan bezig en we willen verhuizen dus niet nodig.
Onze tuinset:

Onze tuinset nu, onder motto boeie, en dan kunnen we tenminste nu even lekker buiten zitten.

Hij is meteen ingewijd, opgestaan is plaatsvergaan! (de eerste modderpoten zitten er dus al binnen 5 minuten op!)

Hopelijk laten ze hem wel heel!