Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ronald schreef: Op uitnodiging van dochterlief en haar vriend even wezen buurten in Drachten. En tja... als er dan gevraagd wordt "Wil je even een stukje rijden?" dan zeg je toch geen nee!??

Afbeelding

wow,
met dit weer krijg ik ook weer kriebels om te gaan rijden,
heb alleen geen motor meer
ga binnenkort toch maar op zoek...
Net met Duke even naar ons vaste grasveld gelopen. Daar lopen best vaak honden. Aan de rand in het gras allemaal scherven glas van een spiegel gevonden. Grote scherven. Waar je je flink aan kan snijden. Heb het meegenomen om thuis veilig weg te gooien. Tjemig. Als Duke daartegen was gekomen dan had er een flinke jaap in zn poten kunnen zitten.
Even een "Hallootje" van mij tussendoor :)

Ben er nog steeds hoor...maar veel schrijven lukt me niet.
Over een poosje ben ik weer meer thuis en dan gaan we het volgende traject voorbereiden en weer aan een nieuwe fase beginnen.

Nu aan het wennen aan andere "dope" om wat beter te kunnen slapen en dus overdag ook even suffig enz. Gelukkig kon ik rustig in de zon gaan liggen vandaag....dan valt het niet zo op 8) ;D
Vandaag een heel groot begin gemaakt aan het inpakken van alles en gelijk ook een groot deel van de dozen overgebracht naar het nieuwe huis. En komt nu echt dichtbij.
Aansluitend heerlijk met Michiel's moeder gegeten in een mexicaans restaurantje.
Nu moe op de bank.
Ik ben haverkoejes aan het bakken, van het deeg zou ik bolletjes moeten draaien, maar het deeg is veels te nat/ smeuiig geworden om er uberhaupt iets van te kunnen draaien.
Ik schep nu een lepel deeg op de bakplaat en  plet het vervolgens, het lijkt dan op iets wat een koekje zou kunnen zijn,
de eerste lading is klaar, en ze zijn errug lekker geworden>  haver met citroen en gember
Maxi's 3-tal schreef: Vandaag een heel groot begin gemaakt aan het inpakken van alles en gelijk ook een groot deel van de dozen overgebracht naar het nieuwe huis. En komt nu echt dichtbij.
Aansluitend heerlijk met Michiel's moeder gegeten in een mexicaans restaurantje.
Nu moe op de bank.
Ow wat goed! Ben heel benieuwd hoe het is geworden  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door