Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
-Annemarie- schreef: *komt met een warm rood hoofd uit de vaatwasser die net klaar is*

De bovenste arm kun je er af draaien. Het grijze gedeelte wat tegen het 'plafond' aanzit losdraaien zoals je bij een schroef zou doen, dan komt 'ie samen met de arm mee.

Kan er wel ff een fotootje van maken, als dat duidelijker is?

Edit: typo
Ahhh dat verklaard het, ik dacht dat ik de arm van dat grijze ding los moest maken, ga het zo eens proberen of het op die manier lukt!
Door Extreme
-Annemarie- schreef: *komt met een warm rood hoofd uit de vaatwasser die net klaar is*

De bovenste arm kun je er af draaien. Het grijze gedeelte wat tegen het 'plafond' aanzit losdraaien zoals je bij een schroef zou doen, dan komt 'ie samen met de arm mee.

Kan er wel ff een fotootje van maken, als dat duidelijker is?

Edit: typo
Ja als het niet te veel moeite is dan graag, schroef denk ik anders alles los  8)

Toch gaan kijken in kapotte vaatwasser,  :D, blijkt het wel heel makkelijk te zijn, aan bovenste rek zit aan de onderkant mijn sproeiarm, en die kan ik met 1 kleine draaiknop losmaken, sproeiarm is dan los, maar open maken kan ik niet  ::), als ik het onder de kraan zet komt er ook niets uit. Helemaal boven in zit wel iets wat op een sproeikop lijkt, en om nu te onderzoeken hoe ik die kan verwijderen, dat doe ik maar niet gezien de lucht wat er uit komen  :P
Door DJ_Doerak_Tucker
Ik ben blij dat ik anderen tot inspiratie kan dienen  :biggrin2:
:-( Ik steek liever mn kop in het zand... :P :biggrin2:

*Gaattochmaareensevenopdekopindevaatwasserkijken*
Door Extreme
DJ en Doerak schreef: :-( Ik steek liever mn kop in het zand... :P :biggrin2:

*Gaattochmaareensevenopdekopindevaatwasserkijken*
Ik zou het dan gelijk even aandoen, spoelt het zand van je hoofd af  ;)
Succes met de ontdekkingstocht in de wereld van je vaatwasser  :biggrin2:
Door Martine-Tom
Martine-Tom schreef: Ahhh dat verklaard het, ik dacht dat ik de arm van dat grijze ding los moest maken, ga het zo eens proberen of het op die manier lukt!
Jaaaaaaaaaaaa gelukt  :biggrin2:

Wat een zoooooooi kwam eruit  :o
Ben benieuwd naar de super schone vaat als ie weer een keer aan mag  8)
Door DJ_Doerak_Tucker
Nou, vaatwasser zeker 2 jaar in gebruik. Sproeiarmen zijn nog helemaal schoon. We hebben hier ook vrij zacht water dat scheelt een hoop qua kalkaanslag. Lang leve Indesit want de sproeiarmen waren met een draai en een klik te verwijderen. Handig!
Door Naomi B
Ow aha. Hier was ook al een discussie over de sproeiarmen. Enfin. Die van mij kunnen niet open en ik baal daarvan want idd verstopt door kalkaanslag in combi met stofjes.
Door Martine-Tom
Mara M schreef: Ow aha. Hier was ook al een discussie over de sproeiarmen. Enfin. Die van mij kunnen niet open en ik baal daarvan want idd verstopt door kalkaanslag in combi met stofjes.
De mije kunnen ook niet open geklapt, aan het uiteinde van de armen zitten grotere gaten dus ik heb ze onder de kraan doorgespoeld en me een sateprikker alles eruit gepeurd, de kalk heb ik eruit gehaald door ze om te keren en via het watergat eruit te schudden (water erin, omdraaien en schudden tot er niks meer rammelt  :biggrin2:)
Door Naomi B
Meestal doe ik het ook zo. Enige manier. Maar ik krijg het er niet allemaal uit. Ff kijken met schoonmaakazijn en weken enzo.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door