Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kim_S schreef: Ook zo!

Ben al helemaal klaar terwijl ik pas om half 9 weg moet  >:(
Handig!

Ik ben er wel een beetje zat van om steeds om 3 of 4 uur wakker te worden. Het is niet alsof ik dan als uitgeslapen en fit ben... Vandaag ook weinig ruimte voor rustmomentjes tussendoor, dus hopelijk komt er straks nog ergens wat energie te voorschijn.
Zo, leuke drukke dag voor de boeg :)

Eerst ff langs de huisarts, dan langs degomeat voor vleesjes (ben benieuwd heb er kvv besteld omdat dat makkelijker voeren is voor mijn zusje tijdens ons weekend weg) dan komt mijn mama lunchen, dat wordt ik opgepikt door een vriendinnetje om wat te shoppen, en daarna samen eten.
Zo,  het bezoek dierenarts zit er weer op. Ik was gister al gebeld dat er versiering zou zijn ivm Paul zijn 50ste verjaardag. Of dat geen probleem voor Oscar was. Nee hoor, maar wel super dat jullie daar aan denken! Het lange wachten in de wachtkamer was wel een beetje een probleem, maar aangezien dat er ook bij hoort, hebben we ons daar door heen geslagen. In de spreekkamer super geoefend, ik mocht zijn oren vasthouden en de pipet er in houden, super knappe kerel!!!

Nu even bijkomen en op naar het werk.
Kim_S schreef: *Geeft schopje*  :biggrin2:
Ik ga denk ik eerst maar even hondjes uitlaten  ::)
Balen, vriendinnetje komt eten dus ik kan het ook niet uitstellen tot later. En het is te vroeg donker om buiten te kunnen eten vanavond  ;D
Weddenschapje gewonnen en verloren.  :) >:(
Net in de tuin een beetje takken gesnoeid. Gewed hoe lang het zou duren voor de buurman zijn auto's zou gaan controleren. Ik heb gewonnen; nog geen 2 minuten. Hij 'moest even' wat uit de auto pakken, die staan aan de andere kant van het hegje op zijn oprit. ::)
Het huis is een bende; buuv kan het echt (echt) niet aan allemaal, is al 8 jaar aan het promoveren  ??? werkt niet en het huishouden met 1 schoolgaand kind is haar te veel...  (moet een flinke schop onder de kont hebben en wat peper in d'r r**t)
Jeetje, hoe kan iemand met een baan, honden, kinderen en dergelijke het toch overleven...? Ik zou zeeën, oceanen van tijd over hebben als ik niet zou werken. :o
Nou moet ik wel bekennen...de auto's worden wekelijks van binnen en buiten uitgelikt. Door buum. Letterlijk uitgelikt. De konigin kan er zo in resideren, zo kraakhelder. :P
Kortom; Mens erger je niet...jammerlijk verloren... :P ::)
Laatst gewijzigd door K&D op vr 28 mar 2014, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Werd vorige week gebeld door telfort met de vraag of ik tevreden was met het internet. Ja dat ben ik maar zou leuk zijn als het iets goedkoper kon. Betaal nu 20 euro per maand. Vandaag belden ze terug, ik kon nieuw jaar contract afsluiten (vorige was in januari 2014 verlengd) en zou dan 3 maanden gratis internet hebben en daarna 21 euro per maand voor precies hetzelfde abonnement. Is toch 51 euro op jaarbasis minder.

Volgende maand Essent bellen en kijken wat er daar gedaan kan worden..jaarcontract loopt in juni af
Ligt niet aan de intelligentie van jouw honden hoor. Hier liggen ze ook binnen... ??? ::)
Wij zijn de hele middag buiten aan het klussen geweest.
Oud konijnehok in elkaar gemept, gras poepvrij gemaakt, opgeruimd. Heerlijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door