Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik heb vanmiddag boodschappen voor pap en mam gedaan, daarna een poosje bij mam gezeten terwijl pap aan het wandelen was en geluisterd naar haar verhalen over vroegen. Het raakt me als ik haar hoor zeggen dat ze het zo onwaarschijnlijk en onvoorstelbaar vindt dat ze al 82 zijn. Ze zegt dat de tijd is omgevlogen en vraagt zich af waar de jaren zijn gebleven. En ik vind het heerlijk om naar haar verhalen te luisteren...., maar het maakt me ook "bang"..... Merk dat het "op" begint te raken en dat ze nog zoveel mogelijk wil vertellen en kwijt wil..... Mooi en moeilijk.

Daarna gewandeld met mijn jongens, heerlijk zonder na te denken, gewoon vooruit en gaan.....

Afbeelding
Bekend paadje... :biggrin2: maar het gaat hier ook zo. Ze worden ouder en beseffen dat de tijd steeds sneller lijkt te gaan.  En helemaal voor jouw ouders met hun gezondheid... Vooral je moeder heeft het zwaar, en toch nog zo'n vechter...  :-*
-Saskia- schreef: >:( zit ik net lekker met wodje te kroelen op bank, vertrekt ze gewoon. Sorry hoor, dat ik affectie toon.  >:(
Lijkt Boris wel.
Hij wil het liefst tegen je aan liggen, maar er mag niet gefriemeld worden.
Dat vindt hij maar vreemd en dan vertrekt hij, om vervolgens na 5 minuten weer tegen je aan te komen liggen.
Maffe honden!!
Op het balkon naar de stoet van Obama staan te kijken. Het is te maf allemaal. En maar een klein stukje van alle
gedoe wat wij hier kunnen zien.
Dag en nacht rijden hier elke tien minuten 6 motoragenten over de weg.  :coolio: :coolio: :coolio: :coolio: :coolio: :coolio:
Wel zo veilig.  :biggrin2:
Pauline schreef: Een poosje bij mam gezeten terwijl pap aan het wandelen was en geluisterd naar haar verhalen over vroegen. Het raakt me als ik haar hoor zeggen dat ze het zo onwaarschijnlijk en onvoorstelbaar vindt dat ze al 82 zijn. Ze zegt dat de tijd is omgevlogen en vraagt zich af waar de jaren zijn gebleven. En ik vind het heerlijk om naar haar verhalen te luisteren...., maar het maakt me ook "bang"..... Merk dat het "op" begint te raken en dat ze nog zoveel mogelijk wil vertellen en kwijt wil..... Mooi en moeilijk.
Herkenning.  :-*
Thurin schreef: Net telefoon gehad van het ziekenhuis....ze gaan weer opereren ...pfff 3 x binnen 5 dagen....hoeveel kan een mens hebben...

Duimen maar weer dat ze er goed uit komt...zucht...
Ik duim met je mee. Sterkte daar! :bigarmhug:
Thurin schreef: Net telefoon gehad van het ziekenhuis....ze gaan weer opereren ...pfff 3 x binnen 5 dagen....hoeveel kan een mens hebben...

Duimen maar weer dat ze er goed uit komt...zucht...
Ik duim heel heel hard mee. Heel veel sterkte  :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door