Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
[quote="cairodyn"]
Ja t wordt afzien. Komt hek om de tuin en er komt een hondentuin. Er is een kantoor beneden dat wordt hondenkamer voor als ze nat en modderig uit t bos komen. Daar zand lozen jongens:-) voorkant is weiland van de manege nadat ons huis en daar grazen zomers paarden. Achter onze tuin ook weiland van de manege. Achter dat weiland ligt een klein meertje waar je kan zwemmen. Honden "officieel" niet toegelaten:-). Bos op nog geen 5 minuten lopen. Pfff wat een toestand!!!
Door sella
Poeh, heel veel sterkte om aan al die ruimte te wennen. Heel veel geluk en wat duurt half juni dan lang denk ik zo!
Door *Marga*
Ik had persoonlijker liever een iets grotere keuken gehad  :D :D :D :D :D :D :D

Mijn hemel wat een mooi huis, heel veel woon plezier... :) :) :) :)
Door Dian
wow, dat noemt ze dan een stekkie :o Mijn flat kreeg compleet een rolberoerte bij het zien van de foto's :(

Heel veel plezier in een onwijs mooi huis met heerlijk veel ruimte voor de honden. Dat laatste is toch het belangrijkste :biggrin2:
Door de Meiden
[quote="cairodyn"]
Ja t wordt afzien. Komt hek om de tuin en er komt een hondentuin. Er is een kantoor beneden dat wordt hondenkamer voor als ze nat en modderig uit t bos komen. Daar zand lozen jongens:-) voorkant is weiland van de manege naast ons huis en daar grazen zomers paarden. Achter onze tuin ook weiland van de manege. Achter dat weiland ligt een klein meertje waar je kan zwemmen. Honden "officieel" niet toegelaten:-). Bos op nog geen 5 minuten lopen. Pfff wat een toestand!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door