Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Morgen naar Genk voor een hele reeks onderzoeken van 8 tot 18 uur.....
Dan volgende week donderdag weer naar Genk naar de neurochirurg. Dan kunnen ze pas meer zeggen.
Ligt er wel een beetje aan de rest van de uitslagen van de onderzoeken wat ze kunnen en hoe of wat en hoeveel risico.
Moet sowieso geopereerd worden is best groot. Of meerdere keren en daarna wrslijk ook bestraling.
Al met al moeten we rekeken op een half jaar dat alles gaat duren.
Kaio schreef: Morgen naar Genk voor een hele reeks onderzoeken van 8 tot 18 uur.....
Dan volgende week donderdag weer naar Genk naar de neurochirurg. Dan kunnen ze pas meer zeggen.
Ligt er wel een beetje aan de rest van de uitslagen van de onderzoeken wat ze kunnen en hoe of wat en hoeveel risico.
Moet sowieso geopereerd worden is best groot. Of meerdere keren en daarna wrslijk ook bestraling.
Potdomme Petra... Sterkte, ook morgen weer. Ik blijf duimen!  :-*
Kaio schreef: Morgen naar Genk voor een hele reeks onderzoeken van 8 tot 18 uur.....
:( :( :( :bigarmhug:
Wat lees ik nu toch Petra en Roland! Ik vind het vreselijk voor jullie en weet de juiste woorden niet te vinden.
Vorige week stonden we nog te kletsen over de verandering en de verhuizing.
Ik wens jullie heel veel sterkte, maar zeker ook de kracht om hier uit te komen. Ik denk aan jullie en als ik eens iets kan voor jullie dan weten jullie me te vinden  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door