Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

*Dorothea* schreef: Kiezen is helemaal niet moeilijk  ::)
Nee, wij hadden gewoon niet zo lang moeten zeuren :biggrin2:. Ik zei toen Frou eruit kwam "zo, die is voor mij", ik dacht toen Fritz vast bleef zitten en het een teef bleek en ik tijdens het flessen verliefd naar die schouderpartij zat te glimmen "die is voor mij", jij zei toen Parasita nog blind was "dit is Sita, gereincarneerd, die is voor mij". Dus waar we al die tijd over hebben zitten dubben is mij nog een raadsel :biggrin2:

Dus gewoon Marije, ogen dicht, rondjes draaien, vinger uitsteken en bij wie je stil blijft staan en op wie je vinger wijst: die moet je nemen. Of, jij vond gelijk die kleinste het leukst, neem je gewoon die kleinste :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 23 mar 2014, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Lizzy schreef: Nee, wij hadden gewoon niet zo lang moeten zeuren :biggrin2:. Ik zei toen Frou eruit kwam "zo, die is voor mij", ik dacht toen Fritz vast bleef zitten en het een teef bleek en ik tijdens het flessen verliefd naar die schouderpartij zat te glimmen "die is voor mij", jij zei toen Parasita nog blind was "dit is Sita, gereincarneerd, die is voor mij". Dus waar we al die tijd over hebben zitten dubben is mij nog een raadsel :biggrin2:
Mijn vader was hier gisteravond, ik liet hem Patsy haar verjaardagskaart zien. Hij vroeg, hoe weet je nou dat dit Patsy is? Nou, zei ik, door dat paars met witte bandje, die had ik toen voor haar uitgezocht. Eigenlijk had ik haar toen al gekozen. En als die Fritz van jou nou niet dat charmeoffensief was gestart op 4 weken toen ze zo ubersketig in de camera lonkte, dan was het helemaal niet zo ingewikkeld geweest.
*Dorothea* schreef: Mijn vader was hier gisteravond, ik liet hem Patsy haar verjaardagskaart zien. Hij vroeg, hoe weet je nou dat dit Patsy is? Nou, zei ik, door dat paars met witte bandje, die had ik toen voor haar uitgezocht. Eigenlijk had ik haar toen al gekozen. En als die Fritz van jou nou niet dat charmeoffensief was gestart op 4 weken toen ze zo ubersketig in de camera lonkte, dan was het helemaal niet zo ingewikkeld geweest.
PatsyFratsie wilde je gewoon testen. Had tegen Fritz gezegd "doe jij nou even heel leuk tegen haar daar, doe ik heel leuk tegen die daar en dan gaan we kijken of ze ons dan nog steeds willen" :biggrin2:

Die rottige BAER test he, die verziekt ook een boel, kies-technisch.
Lizzy schreef: PatsyFratsie wilde je gewoon testen. Had tegen Fritz gezegd "doe jij nou even heel leuk tegen haar daar, doe ik heel leuk tegen die daar en dan gaan we kijken of ze ons dan nog steeds willen" :biggrin2:

Die rottige BAER test he, die verziekt ook een boel, kies-technisch.
Morgen is de test!! Spannend!!
*Dorothea* schreef: O ze krijgen ook een BAER test? Dat is niet standaard toch bij de setter?
In Nederland is het verplicht maar in Engeland niet. Maar hij vind het belangrijk  ;)
Lizzy schreef: Maakt het voor jou een verschil, of ze eenzijdig horend is?
Ze luisteren al zo slecht die setters  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door