Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Martine-Tom schreef: Ja geweldig haha
Na de smartfoon nu de smartwash *love it*

Vind het ook zo handig dat ik nu weet hoe lang een programma duurt. En start uitstel, en en en en en en....
Ik heb alleen nog niet kunnen ontdekken hoe ik met mijn mobiel (samsung galaxy s3) mijn wasmachine kan volgen.
Schijnt te kunnen met de Samsung smart washer app.
Er gaat een pakje voor mij naar het postkantoor. Ik weet alleen niet wat het is, van wie het is en hoe groot het is, wel dat ik inklaringskosten moet betalen.

Mijn eerste ingeving is om het niet eens te gaan proberen, als het iets was wat ik heel graag wilde hebben, dan had ik vast wel enig idee.
TMG1961 schreef: Het is niet dat ik bang ben om een oudere auto te kopen..op 3 auto's na was alles hier ouder dan 12 jaar toen ik het kocht en eigenlijk nooit grote problemen gehad. Maar ik slaap er eerst rustig nachtje over en laat alles de revu passeren en dan beslis ik pas of ik hem koop of dat ik nog even wacht.
Gelijk heb je, je kan het immers maar 1 keer uitgeven  :)
Riek schreef: Ik heb alleen nog niet kunnen ontdekken hoe ik met mijn mobiel (samsung galaxy s3) mijn wasmachine kan volgen.
  :o Wij geinen altijd dat een mobiele telefoon nog net geen koffie kan zetten, maar de wasmachine volgen kan dus blijkbaar al  :o  ;D
Door Martine-Tom
Riek schreef: Ik heb alleen nog niet kunnen ontdekken hoe ik met mijn mobiel (samsung galaxy s3) mijn wasmachine kan volgen.
Even getest maar volgens mij kan dat alleen met IPhone en Samsung Galaxy, en die heb ik niet...

Heb net een witte was gedraaid...even naast een wit shirt gehouden wat ik met mijn oude machine gewassen had...dat is gewoon grijs  :o
Dus...straks even de kasten plunderen en alles wat wit is opnieuw wassen *jippie weer een was erbij*  :biggrin2:
Ik ben vandaag na vier weken met allebei mijn hondjes weer thuis. Ik heb Bruin zó gemist! Maar wat was hij blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj toen hij me zag  :D, hij wist niet hoe hoog hij moest springen en hoe veel hij me moest kussen en hoe hard hij moest lachen  :smitten: :smitten: :smitten:.

En nu dus thuis. Ik merk wel dat het na vier weken niet zo makkelijk is om uit de (be)zorg(d)modus te komen :-X
- Judith - schreef: Ik ben vandaag na vier weken met allebei mijn hondjes weer thuis. Ik heb Bruin zó gemist! Maar wat was hij blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj toen hij me zag  :D, hij wist niet hoe hoog hij moest springen en hoe veel hij me moest kussen en hoe hard hij moest lachen  :smitten: :smitten: :smitten:.

En nu dus thuis. Ik merk wel dat het na vier weken niet zo makkelijk is om uit de (be)zorg(d)modus te komen :-X
:-*
Grrr..zit hier alweer vanaf 7 uur vanavond met een kater die loopt te etteren, klieren, klagen. Vraag me toch echt af wat zijn probleem is. Hij is laatst helemaal doorgelicht door DA en is gewoon kerngezond, alles was goed, hart/longen, bloedwaardes allemaal perfect dus het is niks lichamelijks.

Ik kan amper nog tv kijken zonder deze op max volume te zetten. Ik weet echt niet meer wat ik met hem aan moet

Edit: Ik ben er zelfs serieus over aan het nadenken om hem terug te brengen, zo erg is het met hem. En ik ben iemand die altijd gezegd heeft dieren blijven hier en worden niet weggedaan.
Laatst gewijzigd door TMG1961 op za 22 mar 2014, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Lucie110 schreef: Dat is afzien Theo  :-\
Waarom zou hij dat toch doen maar dat vraag je jezelf vast ook af.
Ik heb echt geen idee. Ik heb ruim 30 jaar katten maar ik heb tot op heden geen kat gehad die zo erg was als hij is.
Ik probeer al weken uit te vinden waarom maar krijg geen hoogte van hem. Dacht eerst dat het misschien iets lichamelijks was, maar hij is kerngezond.

En ik wordt er echt verdrietig van  :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door