-Saskia- schreef:-Saskia-! PLAATS!Ik ook wel op mezelf hoor. Nu nog even zorgen dat ik niet standaard om 06.30u naast m'n bed sta.
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef:-Saskia-! PLAATS!Ik ook wel op mezelf hoor. Nu nog even zorgen dat ik niet standaard om 06.30u naast m'n bed sta.
![]()
Kim_S schreef: -Saskia-! PLAATS!*totale verwarring*![]()
Ronald schreef: *Click* Cracker met kaas...![]()
-Saskia- schreef:Huh? ???Ciabatta met hagelslag. Vakantie hè?
![]()
-Saskia- schreef: *totale verwarring*Ik bedoelde je bed
Dat is toch achter mijn laptop?! Wat doe ik verkeerd? Geen koekje? Waarom niet?!![]()
![]()
TMG1961 schreef: Vanochtend gaan kijken bij de auto. Weet het eerlijk gezegd niet. Hij is gekeurd tot 8 nov 2014, dus nog net 7 maanden. Teller stond op 13500, volgens eigenaar moest dat 113500 zijn. Moest ook nog olie ververst worden. Zag dat kleppendeksel wat vettig was van olie bij 2 bouten, geen idee of dat iets is om je zorgen over te maken. Verder geen roestvorming, alleen kapot glaasje richtingaanwijzer voor en nummerplaat voor was beetje naar binnen gebogen, misschien keer tegen paaltje gereden.Geen idee hoe oud, welk merk en type, maar..... 113500; dan is ie net ingereden en dat voor €650 met ruim 7 maanden apk..... Klinkt helemaal niet verkeerd
Hij wilde niets van prijs afdoen, 650 was absoluut minimum prijs voor minder ging ie niet weg. Moet er nog even over nadenken.
Inge en Bono schreef: Geen idee hoe oud, welk merk en type, maar..... 113500; dan is ie net ingereden en dat voor €650 met ruim 7 maanden apk..... Klinkt helemaal niet verkeerdsuzuki alto automaat bwj 1997
TMG1961 schreef: suzuki alto automaat bwj 1997Wel fijn een automaar Theo, zal voor je knieen goed zijn. Ik ben benieuwd of het je gaat lukken met de auto, succes.
Inge en Bono schreef: Geen idee hoe oud, welk merk en type, maar..... 113500; dan is ie net ingereden en dat voor €650 met ruim 7 maanden apk..... Klinkt helemaal niet verkeerdIk heb zo'n gezeik gehad met de verkoop van m'n oude auto, mijn auto was 14 jaar oud toen ik hem verkocht, wat verwacht je nou voor een prikkie?
Ik was zo blij met mijn nieuwe vlijmscherpe messen set. Mijn linker wijsvinger is iets minder blij met het stukje vlijmscherp![]()