K&D schreef: Krantje gelezen. Met een ingezonden brief... 8) die niet voor niets prominent is geplaatst...
http://www.telegraaf.nl/watuzegt/224101 ... or___.html

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
K&D schreef: Krantje gelezen. Met een ingezonden brief... 8) die niet voor niets prominent is geplaatst...
http://www.telegraaf.nl/watuzegt/224101 ... or___.html
Mowgli schreef: Klinkt als zonneallergie. Ik heb het aan mijn handen en dan vooral bij de eerste felle zon. Ik moet er altijd min of meer "doorheen", mijn handen moeten wennen aan de zon. Op een gegeven moment gaat het wel. Als we 's zomers gaan fietsen bij heel mooi weer smeer ik ze wel met een hoge beschermingsfactor in, want bij te lang in de zon komt de allergie weer op.Kan ook boompollen zijn. Ik heb bij zonneallergie ook onder mijn kleren last (kleding houdt niet alle UV straling tegen, zeker een t-shirt niet), maar de pollen alleen aan blootgestelde gedeelten. Ik heb het voor iets wat bij mijn ouders in de buurt veel staat, dus in het voorjaar pak ik me daar helemaal in (of komen zij deze kant op, veel makkelijker, want ik krijg er ook astma-aanvallen van.)
Mara M schreef: Nou. Dat wordt een virusscan over je computer doen en geschiedenis en cookies verwijderen. Je kan beter op bp blijven TheoScan is gedaan en cookies en geschiedenis worden iedere avond voor afsluiten laptop verwijderd. Was wel even schrikken die popup. Laptop heeft er niks aan over gehouden. Voortaan inderdaad wat minder op links klikken die je niet kent.![]()
*Dorothea* schreef: heerlijk die regen, het was de laatste tijd veel te druk op de modderpaadjes in het park....Oh ja, straks in het bos is het vast lekker! Maar de grond die we morgen moeten afvoeren wordt nu wel erg zwaar....en de rest van de grond moet ik om gaan spitten, ook een bietje zwaarder
zo ik zit alweer een warm afbakbroodje weg te knagen 8)
Cathelijn schreef: Ik kan vandaag leven op taart als ik wil. Ons bedrijf heeft een mooie prijs gewonnen gisterenavond en het is de hele dag feest. Net wordt er wéér een taart bezorgdJammie taart!!!![]()
![]()
![]()
Nynke schreef: Net met Pezzo ter controle van een bultje/wratje naar DA geweest. Meteen onder narcose verwijderd, het was nog niet zo groot en zat op zijn hoofd. Nu kon het nog makkelijk met 2 hechtinkjes gedaan wordenKom maar halen hoor, er is genoeg!![]()
Pezzo ligt nu op de bank uit te slapen, heb hem een lekker dekentje over gedaan.
Lekker Cathelijn, doe mij ook maar een stukje![]()
![]()