Dus wie wil er schieten???
www.dogsinbalance.nl
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Na vele uurtjes klungelen (ik ben helemaal niet thuis in webdesign enz)Als je dit helemaal zelf gedaan hebt, onderschat je jezelf schromelijk naar mijn idee.
Deesje schreef: Na vele uurtjes klungelen (ik ben helemaal niet thuis in webdesign enz) issie eindelijk klaar en in de lucht, mijn website.. Omdat ik er zo 'in' zit, zie ik denk ik kleine foutjes of dingen die anders/beter kunnen niet meer... Ik zou dan ook heel blij zijn met feedback, op- en aanmerkingen enz. Is de site overzichtelijk, is de tekst duidelijk? Wat mist er of is er teveel? Ik heb nu gekozen om de website in deze vorm online te gooien omdat ik anders vrees dat hij nooit goed genoeg zal zijn (ik ben een klein beetje perfectionistischAls 1e mijn complimenten, je hebt geen ervaring met een site maken en dan zoiets neer kunnen zetten, knap hoor.)
Dus wie wil er schieten???
http://www.dogsinbalance.nl
kaszi schreef: Ja, een leuke site!!!!Hier denk ik: http://www.fitwebwinkel.nl/merken/togu- ... lance.html
En de fotogallerij zou ik ook met een plugin voor Joomla maken, als je wil stuur ik je wel een plug in.
Heb een vraagje voor je, waar koop je die rubberen kussens? Lijken me leuk voor puppies.
Op maandagavond geven we in lesprogramma Balans & Coördinatie bij de KV Nieuwegein. De eerste maandagavondlessen zitten erop met leergierige en enthousiaste deelnemers. Heb je zin om een keer te komen kijken!! De lessen starten op maandagavond van 19.30-20.15uur en 20.30-21.15uur.Beter een ? dan twee uitroeptekens.
16 maart en 23 maart zijn we aanwezig bij de URV voor een ochtend en middagsessie voor workshop Balans & Coördinatie. De workshops zijn inmiddels volgeboekt. De workshop van 16 maart is inmiddels gegeven en foto's zijn binnenkort te vinden onder het kopje fotogalerij.ochtend- en middagsessie
Om (goed) te kunnen bewegen zijn een aantal grondmotorische basiseigenschappen noodzakelijkis een aantal (enkelvoud)
sella schreef: Het letter type wat je gekozen hebt, doet iets met de e achterover kantelen, voor visueel wat beperktere mensen best wel zwaar lezen daardoor.Dat heb ik dus ook, met de eerste regel die ik lees, de rest lijkt andere lettertype te zijn
Daardoor heb ik ook de tekst niet gelezen, te inspannend.
Over all ziet het er netjes uit, ik ben alleen geen fan van de bewegende header op de home page. Persoonlijk klik ik dan weg. Maar dat ben ik.