Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mieke L.
eelke schreef: Ik denk het!
ja nu, maar als je morgen weer met je tas in de poep hangt begin je toch weer te twijfelen.
Door eelke
Mieke L. schreef: ja nu, maar als je morgen weer met je tas in de poep hangt begin je toch weer te twijfelen.
Ik denk het!
Door Fenixjuh
Na afgelopen weekend (gewoon omdat het kon!!  :P ) met een blauwe broek (eerste korte broek die ik in mijn kast tegenkwam) en een zwart-wit geprint shirtje met de hond gelopen, besloten dat modieus zijn mij van z'n lang zal ze leven niet meer gaat lukken..... Dus..:

Een praktisch iets gekocht, vond mijn vriend leuk, want die dumpt in de zomer graag zijn portemonnee bij mij..
Afbeelding

En een kleintje voor de leuk, de voorste zwarte heb ik als het goed is besteld (mijn Duits is niet wat het nooit geweest is)
Afbeelding
Met meerdere vakjes  :)
Afbeelding.

Edit: doen de foto's het nu wel?
Laatst gewijzigd door Fenixjuh op ma 31 mar 2014, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
Dat kleintje is leuk! Laat je het weten als je hem binnen hebt? Had die site ook al gevonden maar vond het ingewikkeld met bestellen...
Door eelke
:D

Afbeelding

Ik kon ze niet vinden in de winkel, dus ik heb er heel zacht naar gevraagd, liggen ze me daar toch in een la omdat ze ze niet op willen hangen  ;D ik heb er wel lol om gehad hoor.  :biggrin2: :biggrin2: Het is ook verschrikkelijk...

Oke, dan maar mijn wel leuke tas  :D je kan hem zo helemaal rondom ritsen

Afbeelding

Afbeelding
Door -Saskia-
eelke schreef: Ik kon ze niet vinden in de winkel, dus ik heb er heel zacht naar gevraagd, liggen ze me daar toch in een la omdat ze ze niet op willen hangen  ;D ik heb er wel lol om gehad hoor.  :biggrin2: :biggrin2: Het is ook verschrikkelijk...
;D ;D ;D

Je leuke tas is wel erg leuk hoor!  :D
Door Malamoods
Ehm, misschien overbodige post van mij (want ik heb alleen de eerste post van ts gelezen), maar ik heb deze:
http://www.dandydog.nl/sport-training/2 ... treat.html
Kan als schoudertas en als heuptas gedragen worden. Flink ruim, kan veel in. Extra vakje voor telefoon, sleutels, clicker en of speeltje. Met handig extra binnentasje, zodat je de andere kunt wassen (handwas neem ik aan). Ideaal ook als je een keer met wat 'viezige' trainingsvoertjes wil lopen. Je rits het binnenzakje eruit, schoonmaken en terwijl die hangt te drogen, kan de andere erin. Werkt met soort magneet, waardoor hij handig opent en sluit. Ideaal voor mensen met grote handen, of grote(re) buikomvang.
Ik ben er heel blij mee!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door