Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MarijeEnBoomer
eelke schreef: Zeg maar Saskia/Marije. Nu liet in net de honden uit, mét schoudertas. Zo'n band die je tieten splitst is toch ook totaal niet charmant? Daar ageer ik dan eigenlijk weer tegen...
Met mijn kleine borstjes kan dat best  :biggrin2:
Door Lizzy
MarijeEnBoomer schreef: Met mijn kleine borstjes kan dat best  :biggrin2:
Proest, kleine borstjes, er passen 9 dalmatiers puppy's in jouw BH :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Deesje
ik ben ook super fan van heuptasjes..  8)

heb er dan voor langere wandelingen mijn trailrun-rugzak of wandelrugzak bij. qua bewegingsvrijheid, snoepjes-pak-snelheid (heb er nu een met een groot vak en dat is simpelweg graaien) en draagcomfort vind ik het heerlijk. Ideaal te combineren met rugzak en niet schuiven enz..
Door Deesje
*Lia* schreef: Wat maakt het uit hoe zo'n heuptasje eruit ziet, als het maar gemakkelijk is.
ik vind het ook absoluut geen probleem, loop er als ik boodschappen ga doen ook soms (per ongeluk) de winkel mee in... dan denk ik wel eens........ wat zouden mensen denken  :D
Door eelke
*Lia* schreef: Wat maakt het uit hoe zo'n heuptasje eruit ziet, als het maar gemakkelijk is.
Als ik op m'n pumps en zonnebril door het bos heen struin met mijn designer honden, wil ik er wel een top tas bij hebben!

Nee, als ik een leuk tasje kan vinden, vind ik dat wel leuker. Want dan denk ik elke keer 'kijk nou wat een leuk tasje'. En als het niet lukt is het denk ik ook geen ramp. Dan moet ik alleen mijn bp-vriendschap met Saskia en Marije opzeggen...
Door *Lia*
Deesje schreef: ik vind het ook absoluut geen probleem, loop er als ik boodschappen ga doen ook soms (per ongeluk) de winkel mee in... dan denk ik wel eens........ wat zouden mensen denken  :D

Schijt aan wat ze denken, ze hebben het aan ons ook.
Door Mieke L.
eelke schreef:
Nee, als ik een leuk tasje kan vinden, vind ik dat wel leuker. Want dan denk ik elke keer 'kijk nou wat een leuk tasje'. En als het niet lukt is het denk ik ook geen ramp. Dan moet ik alleen mijn bp-vriendschap met Saskia en Marije opzeggen...
die kunnen je dat ene kleine minpuntje vast wel vergeven!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door