Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
As je erop YouTubet kom je titels tegen al "worlds most dangerous dog" enzo, ook erg gezellig  :P
Door inge58
Waar ik vroeger woonde was een groot huis aan de ingang van het bos. En die mensen hadden er twee.
Nou gingen die mensen er zelf niet mee wandelen,blijkbaar vonden ze hun perceel groot genoeg voor de tibetanen.
Maar de twee dames groeven zich een gat onder het hek door en als ik dan voorbij kwam liepen ze gezellig de ronde met mij mee door het bos. Ze waren hartstikke lief,ook voor mijn honden.
Dat waren grote gezellige goeierds!
Door Naomi B
Ik was vanavond met Vilja de stad in, kom ik een jong stel tegen met zo'n hond. Maar ik twijfelde want minder haar en niet zo breed. Dus ik knoopte een praatje aan en het was idd een Tibetaanse Mastiff. Nog geen 2 jaar oud en volgens de jongen nog niet uitgegroeid. Maar wel een hele mooie vachtkleur. Leuke hond! We hebben de winkelstraat al kletsend uitgelopen. Over dat artikel. Hihi.
Door marjan23
Dit bericht kwam ik een jaar of twee geleden ook al tegen, dus het is echt geen "nieuws" en lijkt voornamelijk op een schrijdend geval van fokken naar extremen. Het bedrag is absurd hoog en gewoon belachelijk.
Echter ik weet  dat Chinezen grof geld betalen om een rashond te importeren. Een fokker  die honden heeft die hij/zij niet kan inzetten voor de fok omdat deze niet geschikt zou zijn kan voor een 10.000 euro daar verkocht worden. Mijn werkwijze zou het niet zijn....laat staan dat als ik ooit een nestje fok er ook maar één pup in dat land terecht zou komen  :-X

Overigens vind ik de Tibetaanse Mastiff een prachtige hond als Molosser fan, maar niet zoals op die foto ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door