Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
Hier ook een heup/buiktasje ::) Nee het is geen gezicht en nee ik vind het ook niet "damesachtig" maargoed...het gemak heeft hier gewonnen. Daarnaast wandel ik, zoals Lizzy al schreef, met de honden en niet om er goed uit te zien/man aan de haak te slaan. (Die heb ik al, kent me inmiddels 18 jaar dus die heeft me wel erger gezien dan met heuptasje om ::) ) Als mensen onderweg het niet aan kunnen zien kijken ze maar de andere kant op :P
Wat ik wel weiger is in de winter dat ding te dragen over m'n lange winterjas... dat is me net een stap te ver hahaha. Dan loop ik met uitpuilende jaszakken.

Edit, Eelke die tweede foto in je eerste berichtje... waar komt dat tasje vandaan?
Door eelke
Geen idee....bij google op 'heuptasje' zoeken en toen kwam ie naar boven bij afbeeldingen of bij shopping.
Door zurca
Ja bodywarmer is leuk maarre...bij 25 graden wil ik geen bodywarmer meer aan hoor :P
eelke schreef: Geen idee....bij google op 'heuptasje' zoeken en toen kwam ie naar boven bij afbeeldingen of bij shopping.
Gevonden ;)
Door TessaThomas
Deze valt wel mee, is heel licht en dun. Als het echt demussenvallenvanhetdak-weer is, dan heb ik zo'n tasje dat aan mijn riem/broek gehangen kan worden. Maar daar past te weinig in, dus dan heb ik alsnog die bodywarmer aan, maar loop ik heel vroeg of heel laat :P
Door Jantina
Nee Eelke, niet doen hoor meis. Is echt categorie sokken-in-lederen-sandalen.
Maar, ik heb wel een oplossing!
Vroeger propte ik ook alles in zakken van broek of jas, tegenwoordig is mijn accesoire…
De kinderwagen! Ok, niet dat je daarmee een vent aan de haak slaat maar daar ging het ook niet om. Zo’n mandje eronder is meer dan ideaal en ik heb een outdoor bestendige Koelstra die in de kap ook nog een verborgen vakje met rits heeft.
Dus: meld je aan in het BP-moeders topic en als het snel raak is, heb je over 9 maanden DE oplossing voor de komende 3 jaar (zo lang hoop ik toch dat ie in de wandelwagen wil zitten…).
Succes!
Door Tanna
Ik heb altijd een mouwloos jackje aan, ik heb een paar dikke en een paar hele dunnetjes, met heel veel zakken erin.
Door Kaio
De snoepjes van honden, gedroogd of worst stop ik toch echt wel graag in een heuptasje. Heb al meerdere keren wat experimenten gezien wat er met ze gebeurd in jaszakken  :P Die heuptasjes die zijn tenminste iedere keer weer makkelijk te legen. En mooi vind ik ze niet, maar goed ben gelukkig voor de rest ook niet gehinderd door mode  :biggrin2: Tenzij kwijl tenues in zijn  ::)
Door Arkay
Tja en dan heb je geen kinderwagen of draagdoek met onbag meer en dan ??
Ik heb meestal geen zin om een grote tas mee te nemen, een schoudertas is niet handig met kinderen (bewegen,bukken,springen,klimmen) als je m diogonaal draagt vindt ik het zon vreemd efeect geven bij de borst dus tja ... toch een heuptasje.
sleutels/telefoon/doekjes/kleine mapje voor pasjes moeten erin passen en een appart vakje waar ik voor de hond en voor de kids wat lekkers kan doen is handig.
En liever een heuptasje dan van die bulten op billen en benen omdat alles in je broek gepropt moet worden.
Door eelke
Jantina schreef: Nee Eelke, niet doen hoor meis. Is echt categorie sokken-in-lederen-sandalen.
Maar, ik heb wel een oplossing!
Vroeger propte ik ook alles in zakken van broek of jas, tegenwoordig is mijn accesoire…
De kinderwagen! Ok, niet dat je daarmee een vent aan de haak slaat maar daar ging het ook niet om. Zo’n mandje eronder is meer dan ideaal en ik heb een outdoor bestendige Koelstra die in de kap ook nog een verborgen vakje met rits heeft.
Dus: meld je aan in het BP-moeders topic en als het snel raak is, heb je over 9 maanden DE oplossing voor de komende 3 jaar (zo lang hoop ik toch dat ie in de wandelwagen wil zitten…).
Succes!
Dan is een pup en een doggyride toch simpelder denk ik :P
Door Twister
Ik heb deze:
Voorkant:
Afbeelding

achterkant
Afbeelding

Ik wil niet anders meer. Vakken voor je mobieltje, sleutels, evt. beloningen en een groot vak achter waar je speeltjes oid. in kunt stoppen.

Destijds met een stel een serie uit Finland laten komen, tegenwoordig verkoopt Jan van Driel ze ook: http://www.janvandriel.nl
Door sella
Lizzy schreef: Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen (en ik ben toch al getrouwd :biggrin2:).
Dat dus, alleen niet getrouwd :D
Door Hope
Het kan gewoon niet!

Alleen gebruik ik er zelf soms ook 1, als ik een lastig paard moet trailerladen.
Dan heb ik gewoon al mijn concentratie nodig voor het paard, en met handschoenen aan krijg ik niet snel genoeg een beloning uit mijn broekzak. Aangezien ik dan altijd handschoenen draag...
Het nadeel is dat ik er dan gewoon echt vreselijk uit zie.
Men neme een lange broek, schoenen met stalen neuzen, een t-shirt, handschoenen, cap én heuptasje. Heb je beeld? Gelukkig kijken de meeste mensen dan naar de kont van het paard  :biggrin2:

Wandelen met de hond doe ik met een rugtas. Daar kan mooi alles in, het hangt netjes verdeeld op mijn rug en het ziet er best sportief uit.
Door Kaio
Twister schreef: Ik heb deze:
Voorkant:
Afbeelding

achterkant
Afbeelding

Ik wil niet anders meer. Vakken voor je mobieltje, sleutels, evt. beloningen en een groot vak achter waar je speeltjes oid. in kunt stoppen.

Destijds met een stel een serie uit Finland laten komen, tegenwoordig verkoopt Jan van Driel ze ook: http://www.janvandriel.nl
OO maar die is handig!!! :D :D :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door