Wat ik wel weiger is in de winter dat ding te dragen over m'n lange winterjas... dat is me net een stap te ver hahaha. Dan loop ik met uitpuilende jaszakken.
Edit, Eelke die tweede foto in je eerste berichtje... waar komt dat tasje vandaan?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Geen idee....bij google op 'heuptasje' zoeken en toen kwam ie naar boven bij afbeeldingen of bij shopping.Gevonden
Jantina schreef: Nee Eelke, niet doen hoor meis. Is echt categorie sokken-in-lederen-sandalen.Dan is een pup en een doggyride toch simpelder denk ik
Maar, ik heb wel een oplossing!
Vroeger propte ik ook alles in zakken van broek of jas, tegenwoordig is mijn accesoire…
De kinderwagen! Ok, niet dat je daarmee een vent aan de haak slaat maar daar ging het ook niet om. Zo’n mandje eronder is meer dan ideaal en ik heb een outdoor bestendige Koelstra die in de kap ook nog een verborgen vakje met rits heeft.
Dus: meld je aan in het BP-moeders topic en als het snel raak is, heb je over 9 maanden DE oplossing voor de komende 3 jaar (zo lang hoop ik toch dat ie in de wandelwagen wil zitten…).
Succes!
Lizzy schreef: Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen (en ik ben toch al getrouwdDat dus, alleen niet getrouwd).
Twister schreef: Ik heb deze:OO maar die is handig!!!
Voorkant:
achterkant
Ik wil niet anders meer. Vakken voor je mobieltje, sleutels, evt. beloningen en een groot vak achter waar je speeltjes oid. in kunt stoppen.
Destijds met een stel een serie uit Finland laten komen, tegenwoordig verkoopt Jan van Driel ze ook: http://www.janvandriel.nl