-Saskia- schreef: Mja, maar snorren en een matje vast ook nog.ja, compleet met Adidas trainingsbroek, witte tennissokken en Adidas badslippers (Adiletten)![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef: Mja, maar snorren en een matje vast ook nog.ja, compleet met Adidas trainingsbroek, witte tennissokken en Adidas badslippers (Adiletten)![]()
Mowgli schreef: ja, compleet met Adidas trainingsbroek, witte tennissokken en Adidas badslippers (Adiletten)niks mis mee
Mowgli schreef: ja, compleet met Adidas trainingsbroek, witte tennissokken en Adidas badslippers (Adiletten)8) sehr geil
Mieke L. schreef: niks mis meeOke ik bemerk toch een verschil!![]()
-Saskia- schreef: Een tasje met lange schouderband, soepele heupzwaai kweken een een stofje zoeken dat gewassen kan worden in geval van onbedoelde poep-plof.*zucht* dat maakt het leven wel moeilijk zo hoor!
Of een functionele vriendschap aangaan en alles in de ander d'r tasje deponeren.![]()
Cathelijn schreef: In de zomer doe ik zakjes in mijn broekzak, ook mijn telefoon en sleutels. Bal hou ik gewoon vast. Ik heb 1 hond en 2 handenIk heb dus ook broeken zonder zakken...![]()
Lizzy schreef: Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen (en ik ben toch al getrouwdZo is dat!! IK heb er ook 1 en het boeit me echt niet wat iemand daarvan vindt.).
Lizzy schreef: Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen (en ik ben toch al getrouwd).
Lizzy schreef: Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen(en ik ben toch al getrouwdDaar ben ik het ook wel mee eens..).
Lizzy schreef: Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen (en ik ben toch al getrouwdJa kijk, daar gaat het mis bij mij natuurlijk.).