Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
-Saskia- schreef: Mja, maar snorren en een matje vast ook nog.  :biggrin2:
ja, compleet met Adidas trainingsbroek, witte tennissokken en Adidas badslippers (Adiletten)
Door Mieke L.
Mowgli schreef: ja, compleet met Adidas trainingsbroek, witte tennissokken en Adidas badslippers (Adiletten)
niks mis mee  :biggrin2:
Door -Saskia-
Mowgli schreef: ja, compleet met Adidas trainingsbroek, witte tennissokken en Adidas badslippers (Adiletten)
8) sehr geil
Door eelke
Mieke L. schreef: niks mis mee  :biggrin2:
Oke ik bemerk toch een verschil!
-Saskia- schreef: Een tasje met lange schouderband, soepele heupzwaai kweken een een stofje zoeken dat gewassen kan worden in geval van onbedoelde poep-plof.

Of een functionele vriendschap aangaan en alles in de ander d'r tasje deponeren.  ::)
*zucht* dat maakt het leven wel moeilijk zo hoor!
Door Kaela
Eelke, heuptasjes kunnen echt niet.

Maarrrrrrrr ik doe het ook  :P. Ik heb deze:

Afbeelding

Het houdt niet over voor je eigen spullen, maar het lukt wel. Geen poepongelukken en ik vind het nét iets charmanter als die in je openingspost. Je krijgt er 2 binnenzakjes bij, dus er kan gewisseld en gewassen worden.
Door Cathelijn
In de zomer doe ik zakjes in mijn broekzak, ook mijn telefoon en sleutels. Bal hou ik gewoon vast. Ik heb 1 hond en 2 handen  :biggrin2:
Door eelke
Cathelijn schreef: In de zomer doe ik zakjes in mijn broekzak, ook mijn telefoon en sleutels. Bal hou ik gewoon vast. Ik heb 1 hond en 2 handen  :biggrin2:
Ik heb dus ook broeken zonder zakken...
Door Lizzy
Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen (en ik ben toch al getrouwd :biggrin2:).
Door inge58
Lizzy schreef: Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen (en ik ben toch al getrouwd :biggrin2:).
Zo is dat!! IK heb er ook 1 en het boeit me echt niet wat iemand daarvan vindt.
Bovendien .....ik heb een vriend en ben al een eindje de 50 gepasseerd dus ik mag dat!
Door Kaio
Lizzy schreef: Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen (en ik ben toch al getrouwd :biggrin2:).
:D :D :D Zoiets dus
Door Fenixjuh
Ik heb nu een doxtasy, zo één. Wat erg fijn is, is dat er een clip aan zit, dus ik kon hem ook aan de rand van mijn rok maken, ik hoef er geen riem doorheen te doen..
Afbeelding

Maar liep vanmorgen liep ik enorm te rammelen, sleutels eraan vastgehangen, daar is geen zakje voor.. Ik vind dat een heuptasje best kan, maar dan wel eentje die aan de zijkant draagt... Die je in de eerste foto liet zien vind ik ook verschrikkelijk ;)
Lizzy schreef: Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen(en ik ben toch al getrouwd :biggrin2:).
Daar ben ik het ook wel mee eens..
Door -Saskia-
Ja kijk, daar gaat het mis bij mij natuurlijk.  :biggrin2: Wat Marije d'r excuus is, weet ik dan even niet zo goed.  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door